برگزاری رویداد هم‌خوانی کتاب «گذار در بحران»
کد خبر: 3965367
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۸

برگزاری رویداد هم‌خوانی کتاب «گذار در بحران»

نشست هم‌خوانی کتاب گذار در بحران: تعلیم و تربیت در گذار به سمت نظام برتر با هدف دریافت دیدگاه‌های فعالان تعلیم‌ و تربیت برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا، رویداد «هم‌خوانی کتاب گذار در بحران» با هدف ارائه خلاصه کتاب و همچنین هم‌اندیشی و هم‌فکری و شنیده شدن نظرات و بازخوردها و دیدگاه‌های فعالان تعلیم‌ وتربیت و دغدغه‌مند روز چهارشنبه هشتم اردیبهشت‌ سال جاری به صورت مجازی با حمایت حامیان خانه نوآوری تعلیم و تربیت و جامعه اندیشکده‌ها برگزار می‌شود.

خانه نوآوری تعلیم و تربیت، درباره ضرورت‌ها و دلایل برگزاری این رویداد اعلام کرد: بسیاری از ما دوست داریم کتاب بخوانیم و میل و اشتیاق این را داریم که بخشی از برنامه زندگی خودمان را برای کتاب خواندن برنامه‌ریزی کنیم. اما گاهی شرایط و یا اتفاقاتی پیش می‌آید که باعث می‌شود نتوانیم کتاب بخوانیم و حتی شاید کتابی را که داریم می‌خوانیم نصفه و نیمه رها کنیم. حتی اگر آن یک کتاب مهم و پر از ایده‌ها و تجربه‌های عالی و ناب باشد.

بنابراین ما قصد داریم کتاب «گذار در بحران: تعلیم و تربیت در گذار به سمت نظام برتر» تازه‌ترین اثر اردوان مجیدی را به‌صورت هم‌خوانی گروهی مطالعه و در یک رویداد برای مخاطبان ارائه کنیم تا فرصتی باشد برای علاقه‌مندان و دغدغه‌مندان تعلیم و تربیت به ویژه کسانی که به دنبال تغییر و تحول و تبدیل کردن نظام آموزشی فعلی به یک «نظام برتر» هستند.

رویداد هم‌خوانی «کتاب گذار در بحران» روز چهارشنبه هشتم اردیبهشت ماه بعد از افطار به صورت مجازی از ساعت ۲۱ تا ۲۳ به میزبانی نویسنده کتاب و جمعی از فعالان عرصه تعلیم و تربیت برگزار می‌شود.

نبی اصلانی، مدرس دانشگاه و کارشناس تعلیم و تربیت، حجت‌الاسلام احمدرضا اعلایی، پژوهشگر و مؤسس و مدیر دبستان حمزه دوران، عباس بیات، کارشناس تعلیم و تربیت و آموزش‌های فنی و مهارتی،‌ ثمانه ایروانی، طراح و سازنده مدارس نوین، محمدرضا حشمتی، معلم مدرسه مفید و سردبیر اسبق رشد معلم، منصوره ایران‌نژاد، معلم و پژوهشگر حوزه تعلیم و تربیت،‌ مجتبی همتی‌فر، مدیر پردیس تربیتی توانا،‌ مریم برادران، عضو هیئت علمی گروه معارف اسلامی و علوم تربیتی دانشگاه امام صادق (ع)، ابراهیم راستیان دکترای فلسفه اسلامی و پژوهشگر مرکز رشد و اردوان مجیدی، نویسنده و پژوهشگر در حوزه تعلیم و تربیت همخوانان این کتاب هستند.

علاقه‌مندان به رویداد هم‌خوانی کتاب تا چهارشنبه ساعت ۱۰ فرصت دارند تا برای ثبت‌نام در این رویداد به وبگاه اردوان مجیدی، مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha