نخستین وبینار سواد رسانه‌ای برگزار می‌شود
کد خبر: 3964292
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۶
29 فروردین تا 6 اردیبهشت؛

نخستین وبینار سواد رسانه‌ای برگزار می‌شود

انجمن دانش آموختگان دانشگاه الزهرا(س) با همکاری پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات اولین دوره وبینار سواد رسانه‌ای را برگزار می‌کند.

وبینار سواد رسانه‌ای

به گزارش ایکنا، نخستین دوره وبینار با موضوع «سواد رسانه‌ای» از سوی انجمن دانش آموختگان دانشگاه الزهرا(س) و با همکاری پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات به مدت یک هفته برگزار می‌شود. این دوره به صورت مقدماتی است و از روز یکشنبه ۲۹ فروردین تا روز دوشنبه ۶ اردیبهشت‌ماه از ساعت ۱۱ تا ۱۳ برگزار خواهد شد. برنامه هر روز این وبینار به شرح زیر است:

وبینار «رسانه شناسی» روز یکشنبه ۲۹ فروردین‌ماه ۱۴۰۰ با ارائه داود نعمتی انارکی همراه است. همچنین روز دوشنبه ۳۰ فروردین‌ماه، وبیناری با موضوع «مبانی سواد رسانه‌ای» با ارائه بهاره نصیری برگزار می‌شود.

وبینار دیگری با موضوع «مهارت‌های مقابله با اخبار جعلی» با ارائه محمد سلطانی‌فر، روز سه‌شنبه ۳۱ فروردین‌ماه برگزار خواهد شد. همچنین وبینار «بررسی انیمیشن و فیلم سینمایی» روز چهارشنبه یکم اردیبهشت‌ماه با ارائه فاطمه فروزان اعلاء برگزار می‌شود.

وبینار دیگری با موضوع «شبکه‌های اجتماعی؛ فرصت‌ها و آسیب‌ها» روز شنبه ۴ اردیبهشت‌ماه با ارائه محمد رهبری برگزار خواهد شد. همچنین وبینار «نظریه‌های تأثیرات رسانه‌ها» برنامه دیگری در این دوره است که روز یکشنبه برگزار و با ارائه حسین امامی همراه است.

آخرین وبینار با موضوع «بررسی انیمیشن و فیلم سینمایی (بخش تخصصی)» است که روز دوشنبه ۶ اردیبهشت‌ماه و با ارائه فاطمه فروزان اعلاء برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان به شرکت در این وبینار، می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به شماره تلفن ۰۹۰۱۵۶۰۶۴۳۰ در پیام‌رسان واتس‌اپ پیام ارسال کنند.
انتهای پیام
captcha