حفظ یک جزء در ۱۰ روز در مؤسسه اظهرالجمیل
کد خبر: 3962241
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۳

حفظ یک جزء در ۱۰ روز در مؤسسه اظهرالجمیل

فعالیت‌های آموزشی مؤسسه اظهرالجمیل الاعلی مشهد از ابتدای سال 1400 آغاز شده و شامل آموزش حفظ تخصصی یک جزء به صورت ۱۰ روزه، برگزاری گارگاه‌های تجوید عملی، فن بیان و ... است.

به گزارش ایکنا؛ فعالیت‌های آموزشی مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت اظهرالجمیل الاعلی مشهد که از ابتدای سال 1400 آغاز شده است، شامل آموزش حفظ تخصصی یک جزء به صورت ۱۰ روزه، حضوری نیمه‌حضوری و غیر‌حضوری، آموزش روخوانی، فصیح‌خوانی، ترتیل، قرائت، تثبیت حفظ، آشنایی خردسالان با قرآن و تجوید و حفظ موضوعی، ترجمه و مفاهیم، احکام اسلامی، برگزاری گارگاه‌های تجوید عملی و فن بیان است.

همچنین تفسیر ترتیبی و موضوعی، تدبر، دوره‌های ویژه خردسالان و خلاقیت، دوره‌های طب اسلامی و سنتی در سه مرحله مقدماتی متوسطه و پیشرفته، تربیت فرزند، کارگاه آموزشی حجاب اسلامی، کمک‌های اولیه، تهیه، تدوین و مشاوره برگزاری تربیت مربی روخوانی و روان‌خوانی و تجوید و حفظ و ... داخل مؤسسه با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی از دیگر موارد آموزشی این مرکز بود.

از فعالیت‌های تبلیغی این مؤسسه نیز می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: برگزاری محافل انس با قرآن در ۱۲ شهرستان استان خراسان رضوی از جمله سبزوار، چناران، گلمکان، دولت‌آباد، شیرحصار، رضوی، فریمان، تپه سلام، گلبهار، قوچان، خرابه امین و جوین.

در یکی از مناطق محروم مشهد، نمایشگاه مهدویت با موضوع ظهور امام زمان عج برپا شد. این نمایشگاه دارای محوطه‌ای جهت برگزاری ۴ جشن در نیمه شعبان و ۱۴ غرفه با موضوع فعالیت‌های مختلف برای بانوان و آقایان بود.

فعالیت قرآنی در اعیاد نوروز و شعبانیه همراه با ۶ کرسی تلاوت بود که اجرای قاریان مهمان سیدکریم موسوی و مهدی ساعد، امیر لعل، حمید شاکرنژاد و احسان سوختانلو  و محمد علیزاده، حامد خلیلی و محمدامین کهن و محمدباقرمحسنی و محمدرضا عاشق الحسینی و محمدرضا دربان ملک و هنرنمایی گروه شمس‌الهدی را به همراه داشت و در پایان از اثر گروه تواشیح شمس‌الهدی رونمایی شد.

انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۰
حافظ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۰/۰۱/۱۵ - ۱۸:۵۸
0
2
کار فوق‌العاده خطرناکی است و دلزدگی به بار میارد
captcha