۵۰۰ یادواره طرح ملی «لاله‌های روشن» در خراسان‌جنوبی برگزار شد
کد خبر: 3955806
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۰

۵۰۰ یادواره طرح ملی «لاله‌های روشن» در خراسان‌جنوبی برگزار شد

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی از کسب رتبه نخست اقامه نماز در بین دستگاه‌ها خبر داد و گفت: در سال تحصیلی جاری بیش از ۵۰۰ یادواره شهید در طرح ملی لاله‌های روشن برگزار شده است.

برگزاری ۵۰۰ یادواره طرح ملی لاله‌های روشن در خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، محمدعلی واقعی، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی، پنجم اسفندماه در نشست شورای معاونان اداره‌کل با مدیران آموزش و پرورش که با حضور مدیران، معاونان و مربیان تربیتی در بستر شبکه شاد برگزار شد، با اشاره به اقامه یک هزار و 700 نماز جماعت به‌وسیله روحانیون، ائمه جمعه و جماعت در مدارس استان، تصریح کرد: یکی از برنامه‌های آموزش و پرورش استان در راستای ترویج و گسترش فرهنگ نماز در بین دانش‌آموزان، اجرای طرح بانگ اذان در تمام مدارس استان است.

وی افزود: در سال تحصیلی جاری بیش از ۵۰۰ یادواره شهید در طرح ملی لاله‌های روشن برگزار شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی با تأکید بر توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در مدارس استان، بیان کرد: دانش‌آموزان را باید در مقابل انوار ملکوتی و مؤثر شهدا قرار داد تا در مقابل هجمه‌های نرم و ضد فرهنگی دشمنان قسم خورده نظام و اسلام بیمه شوند.

دبیر شورای آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی با بیان اینکه تکریم و تجلیل از خانواده‌ها، فرزندان، همسران و مادران معزز شهدا، جانبازان، ایثارگران و آزادگان حریم و حرم، تکریم و تعظیم شعائر اسلام و انقلاب است، افزود: در زمینه توسعه و تعمیق فرهنگ حجاب و عفاف نیز نشست‌ها و همایش‌های بسیاری نظیر همایش نگین خاتم و دختران آفتاب برگزار شده است.

در این آئین از معاون پرورشی و فرهنگی سابق اداره‌کل و پیشکسوت تربیتی استان، غلامحسین  نارمنجی تجلیل و از اپلیکشین‌های بیانیه گام دوم و شهدای استان و طرح توسعه اردوگاه ملی هدایت رونمایی شد.

انتهای پیام
captcha