۳۱ زندانی بی‌بضاعت در خراسان‌جنوبی آزاد شدند
کد خبر: 3955481
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۵
با مشارکت ستاد اجرایی فرمان امام(ره)؛

۳۱ زندانی بی‌بضاعت در خراسان‌جنوبی آزاد شدند

۳۱ زندانی بی‌بضاعت در خراسان‌جنوبی با مشارکت ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) به آغوش خانواده برگشتند.

۳۱ زندانی بی بضاعت در خراسان‌جنوبی آزاد شدندبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، غلامرضا روشان، مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی خراسان‌جنوبی، شامگاه سوم اسفندماه در جشن آزادی زندانیان نیازمند، گفت: از این تعداد هفت زندانی مربوط به بیرجند و مابقی مربوط به سایر شهرستان‌ها است که به آغوش خانواده برگشتند.

روشان با بیان اینکه وظیفه زندان‌ها تنها نگهداری از زندانیان نیست، افزود: امروز زندان‌ها محل اصلاح و تربیت و آموزش مهارت‌های زندگی با تکیه بر تعالیم اسلامی است.

وی، زندان‌ها را یک بیمارستان اجتماعی دانست که نیازمند یاری همه نهاد‌های برای اصلاح و تربیت جامعه هدف است، گفت: با انعقاد تفاهم نامه همکاری با ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و تلاش اداره‌کل زندان‌های استان در گرفتن رضایت شکات زمینه آزادی زندانیان بی بضاعت استان فراهم شد.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی خراسان‌جنوبی با بیان اینکه تا پایان سال زمینه آزادی ۲۸ نفر دیگر از زندانیان جرائم غیرعمد فراهم خواهد شد، یادآور شد: تاکنون زمینه آزادی ۶۳ نفر از زندانیان نیازمند غیرعمد با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) فراهم شده است.

انتهای پیام
captcha