باور ما می‌توانیم؛ عامل پیروزی کشور
کد خبر: 3948657
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۴
نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی بیان کرد:

باور ما می‌توانیم؛ عامل پیروزی کشور

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی اظهار کرد: هرکجا که باور «ما می توانیم» ریشه دوانده ایران اسلامی موفق و پیروز بوده است و هر کجا که از موضع سازش وارد شده‌ایم خسارت‌های جبران‌ناپذیری به کشور وارد شده است.

ارسالی سه شنبه //// باور ما می توانیم؛ عامل پیروزی کشور / تجربه خون‌های آلوده غرب نباید در واردات واکسن کرونا بار دیگر تکرار شودبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام سیدعلیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی، ۳۰ دی‌ماه در نشست با جمعی از مسئولان در بیرجند با اشاره به تحریم محمد مخبر، رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و مؤسسه دانش‌بنیان برکت و همچنین شرکت‌های اقتصادی آستان قدس رضوی، گفت: بالاترین ارزش برای جبهه ولایی توانمند شدن و ایستادگی در مقابل تفکر لیبرالی غرب است.

وی با اشاره به اینکه خنثی‌سازی تحریم‌ها با سازش و لبخند محقق نمی‌شود، تصریح کرد: مسئولان از نتایج مذاکره با غرب در این سال‌ها درس بگیرند و تمرکز امور را بر حمایت از جوانان، شرکت‌های دانش‌بنیان و دیگر نهادهای توانمند داخلی قرار دهند.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی افزود: اینکه امروز مشاهده می‌کنید ساختار سازمان تحریم آمریکا و اروپا زمین‌گیر شده، دلیل آن این است هرکجا که باور «ما می‌توانیم» ریشه دوانده ایران اسلامی موفق و پیروز بوده است و هر کجا که از موضع سازش وارد شده‌ایم خسارت‌های جبران‌ناپذیری به کشور وارد شده است.

امام جمعه بیرجند بیان کرد: در دوران سخت کرونا که علاوه بر مشکلات بهداشتی و درمانی، مسئله معیشت و اقتصاد مردم در دنیا نیز دچار بحران شده است، در ایران اسلامی در همه‌ شهرهای کشور کارهای بزرگ جهادی برای کمک به کادر درمانی و بهداشتی و همچنین معیشت مردم صورت گرفت.

عبادی با بیان اینکه رفتار کشورهای آمریکایی و اروپایی در جریان ویروس منحوس کرونا گواه محکمی از نوع تفکر غرب در برابر انسان‌هاست، اظهار کرد: کشورهایی که مدعی رفاه و حقوق شهروندی بوده‌اند در حدود یک سال گذشته همه‌ دنیا مشاهده کرده‌اند که چگونه نسبت به مردم خودشان و مهاجرین عمل کردند؛ عده‌ای خوش باور هنوز به‌دنبال این هستند که ایران را وابسته به غرب کنند.

وی یادآور شد: اینکه دستگاه‌های انقلابی همواره در صحنه‌ها به‌صورت جهادی و دانش‌بنیان وارد عمل شده‌اند، در بحث کرونا ببینید چگونه مجموعه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره)، سپاه پاسداران و دیگر مجموعه‌های انقلابی در کنار مردمی که همواره در صحنه‌های مختلف جلوتر از مسئولان بوده و هستند، در کمترین زمان ممکن بیشترین امکانات را فراهم کردند.

امام جمعه بیرجند با اشاره به رفتار غیرانسانی کشورهای آمریکایی و اروپایی در تحریم دارویی کشور در گذشته، گفت: کشورهای غربی نشان داده‌اند که هیچ‌گاه قابل اعتماد نیستند، تجربه خون‌های آلوده به ایدز در سال‌های گذشته بزرگترین سند رسوایی غرب است، این موضوع نباید در واردات واکسن کرونا بار دیگر تکرار شود.

وی بیان کرد: جای تأسف است، روزی که آمریکا و همراهان او، تحریم دارویی را علیه مردم ایران آغاز کردند، آمریکاپرستان داخلی و خارجی سکوت کردند و حال در زمانی که باید به توان داخلی کشور در تولید واکسن ایرانی افتخار کنیم می‌گویند که واکسن را سیاسی نکنید.

عبادی افزود: آمریکا، انگلیس و فرانسه هیچ‌گاه دلسوز مردم ایران نبوده و نیستند، اگر آنها دلسوز ملت ایران بودند پانسمان بیماران پروانه‌ای، حمل و نقل اقلام سلامت‌محور و بسیاری از داروهای دیگر را تحریم نمی‌کردند و حالا باید از آمریکاپرستان پرسید چرا پانسمان را سیاسی کردید.

وی اظهار کرد: در حال حاضر بیش از صدها شرکت دانش‌بنیان در زمینه‌های داروسازی و سلامت با هدف قطع وابستگی کشور به غرب فعال هستند و بالاترین هدف آنان ارتقای کرامت انسان‌ها است.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی ادامه داد: تحریم‌های آمریکا هیچ‌گاه نتوانسته در روحیه خودباوری و تفکر ما می‌توانیم ملت ایران خللی وارد کند، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) همواره مورد اعتماد و افتخار مردم بوده است و در طول بیش از چهل ساله انقلاب خدمات و اقدامات شایسته‌ای در زمینه اقتصادی، اجتماعی و در حال حاضر کرونا به ملت ایران عرضه داشته است.

عبادی با بیان اینکه آمریکا متوجه این موضوع شده است که ایران اسلامی وقتی اراده کند، می‌تواند تحریم‌ها را خنثی کند، لذا تحریم رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) و مؤسسه وابسته به این نهاد شرکت دانش‌بنیان برکت و همچنین سازمان‌های اقتصادی آستان قدس رضوی که موفقیت‌های زیادی در دستیابی به واکسن کرونا و تأمین مواد بهداشتی و درمانی کشور به‌دست آورده‌اند، در همین جهت است و خباثت غرب علیه نهادها و اشخاص انقلابی ایران تمامی ندارد.

انتهای پیام
captcha