فعالیت 90 تیم معلم یاری در خراسان‌جنوبی
کد خبر: 3946573
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۶

فعالیت 90 تیم معلم یاری در خراسان‌جنوبی

مدیرکل آموزش و پرورش و رئیس کمیته لوازم‌التحریر رزمایش کمک‌های مؤمنانه خراسان‌جنوبی گفت: نهضت همگانی معلم یاری در راستای تحقق اهداف تربیتی، فرهنگی و پرورشی دانش‌آموزان و جلب مشارکت اولیا در این زمینه آغاز شده و در حال حاضر 90 تیم معلم یاری در مرکز استان فعالیت می‌کنند.

فعالیت 90 تیم معلم یاری در مرکز خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، محمدعلی واقعی، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی، امروز، 20 دی‌ماه در دیدار با حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بیرجند، اظهار کرد: نهضت همگانی معلم یاری در راستای تحقق اهداف تربیتی، فرهنگی و پرورشی دانش‌آموزان و جلب مشارکت اولیا در این زمینه آغاز شده و در حال حاضر 90 تیم معلم یاری در مرکز استان فعالیت می‌کنند.

وی با اشاره به اجرای پویش نذر هوشمند در دانشگاه فرهنگیان استان، تصریح کرد: حضور پرشور و جانانه مردم نیک‌اندیش، به‌ویژه جامعه فرهنگیان و دانش‌آموزان بهارستان علم و ادب در پشتیبانی از مدافعان سلامت و کمک به خانواده‌های آسیب‌دیده از کرونا، بار دیگر یاد و خاطره بسیج مردمی در حمایت از رزمندگان دوران دفاع مقدس را در اذهان زنده کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی ادامه داد: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون فرهنگیان و دانش‌آموزان استان کمک‌های بسیاری در عرصه تولید ماسک، گان بهداشتی، خرید بسته‌های لوازم‌التحریر، بسته‌های معیشتی، البسه و گوشی همراه در قالب پویش لبخند مهربانی، لبخند رضایت و ایران همدل، در راستای پشتیبانی از اسلامت و حمایت از خانواده‌های آسیب‌دیده کرده‌اند.

رئیس کمیته لوازم‌التحریر رزمایش کمک‌های مؤمنانه خراسان‌جنوبی اظهار کرد: معلمان مؤمن، متعهد، جهادی و ولایی خطه قهستان زمین عاشقانه، اما گمنام در عرصه تعلیم و تربیت فرزندان این خطه تلاش می‌کنند تا بر اثر شیوع کرونا، فرایند تعلیم و تربیت دانش‌آموزان در اقصی نقاط استان تعطیل نشود.

واقعی با بیان اینکه پویش لبخند رضایت از مهرماه در استان آغاز شده و تا پایان سال تحصیلی ادامه خواهد داشت، یادآور شد: خیرین نیکوکار، معلمان و دانش‌آموزان استان، دو میلیارد و 500 میلیون تومان در قالب بسته‌های لوازم‌التحریر به دانش‌آموزان آسیب‌دیده از کرونا اهدا کردند.

انتهای پیام
captcha