توزیع ۱۵۰۰ بسته حمایتی از سوی مؤسسه رقیه ریحانة‌الحسین
کد خبر: 3946069
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۰

توزیع ۱۵۰۰ بسته حمایتی از سوی مؤسسه رقیه ریحانة‌الحسین

در دیدار مدیر کل تبلیغات اسلامی بوشهر از مؤسسه قرآنی رقیه ریحانة‌الحسین (س) شهر چُغادک، مطرح شد که این مؤسسه موفق به توزیع بیش از ۱۵۰۰ بسته حمایتی ویژه خانواده‌های آسیب‌دیده از کرونا شده است.

به گزارش ایکنا، حجت‌الاسلام محمدرضا طاهری، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر، روز گذشته از مؤسسه قرآنی رقیه ریحانة‌الحسین(س) شهر چغادک به عنوان یکی از فعال‌ترین مؤسسات قرآنی استان بوشهر بازدید کرد.

در ابتدای این دیدار فریبا محمدی، مدیر مؤسسه گفت: مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت رقیه ریحانة‌الحسین(س) چغادک در آذر 98 تأسیس شده و در همان ابتدا فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی مختلف در سطح استان و شهر داشته، اما متاسفانه پس از مدتی، کشور با بحران بیماری کرونا روبه‌رو شد که منجر به کاهش فعالیت یا تعطیلی اکثر مؤسسات قرآنی شد.

مؤسسه قرآنی رقیه ریحانة‌الحسین(س) بر طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، که کشور به سامان نمی‌رسد جز با کار جهادی و انقلابی، تمام ظرفیت‌هایش را در زمینه فرهنگی و قرآنی در فضای مجازی و همچنین جهادی و خدمت‌رسانی با ایجاد گروه جهادی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در راستای کمک به نیازمندان و آسیب‌دیدگان کرونایی فعال کرد.

در ادامه جلال‌الدین محمدی، رئیس هیئت مدیره مؤسسه قرآنی رقیه ریحانة‌الحسین(س) به بیان مختصر فعالیت‌ها و اقدامات انجام شده از ابتدا تاکنون پرداخت و یادآور شد: در شرایط حساس و خطیر وجود بیماری منحوس کرونا این مؤسسه در جبهه‌های مختلف فرهنگی، قرآنی و جهادی فعالیت‌های گوناگونی نظیر کارگاه تولید ماسک (تولید 80 هزار ماسک)، برگزاری محفل ترتیل‌خوانی در ماه مبارک رمضان در فضای مجازی (بیش از 600 دنبال‌کننده فعال روزانه)، برگزاری 14 رزمایش کمک‌های حمایتی و معیشتی (توزیع بیش از 1500 بسته حمایتی و معیشتی ویژه خانواده‌های آسیب‌دیده کرونایی و نیازمندان) و همچنین برگزاری مسابقات قرآنی و فرهنگی در مناسبت‌های مختلف را تاکنون داشته است.

در ادامه این دیدار مستندی از برخی فعالیت‌های انجام شده اخیر برای حاضران پخش شد.

سپس حجت‌الاسلام طاهری ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت‌های مختلف فرهنگی، قرآنی و خدمت‌رسانی به مردم به وسیله این مجموعه قرآنی گفت: یکی از اهداف، شناخت و استفاده از ظرفیت‌های مختلف قرآنی استان است و این مؤسسه یکی از فعال‌ترین مؤسسات قرآنی استان بر طبق گزارش‌های رسیده است و این دیدار به منظور تشکر از همه دست‌اندرکاران این مؤسسه قرآنی است که در این ایام و شرایط سخت بسیار خوب عمل کرده‌اند.

وی بیان کرد: انجام چنین فعالیت‌های گسترده‌ای در این موسسه از عنایات و الطاف پروردگار است و برای همه اعضای این مؤسسه قرآنی از خداوند منان، خواستار سلامتی و توفیقات روز هستم.

انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۲
غیر قابل انتشار: ۰
زهرا دشتی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۱۳:۰۷
0
2
ازتون ممننونم
captcha