۱۵۴ تبلت؛ هدیه حامیان به ایتام در خراسان‌جنوبی
کد خبر: 3939057
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۴

۱۵۴ تبلت؛ هدیه حامیان به ایتام در خراسان‌جنوبی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌جنوبی گفت: ۱۵۴ تبلت با همراهی خیرین و حامیان به ایتام تحت حمایت به‌منظور برخورداری از آموزش و تحصیل مجازی، در اختیار دانش‌آموزان تحت حمایت در سطح استان اهدا شد.

اهدای ۱۵۴ تبلت توسط حامیان به ایتام خراسان‌جنوبیرضا سلم‌آبادی، مدیرکل کمیته امداد خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی اظهار کرد: پیش‌بینی مسئولان برای سال تحصیلی جدید، تداوم آموزش مجازی برای دانش‌آموزان است که در این زمینه کمیته امداد نیز تلاش خواهد کرد امکانات لازم برای ادامه تحصیل جامعه هدف را با همراهی خوب خیرین و حامیان فراهم کند.

وی با اشاره به اینکه هم‌اکنون ۸۵۰۰ دانش‌آموز تحت حمایت کمیته امداد خراسان‌جنوبی هستند، افزود: فرزندان جامعه هدف از استعدادهای فوق‌العاده‌ای بهره‌مند هستند و سعی خواهیم کرد با همراهی خیرین و حامیان بزرگوار که همیشه در همه مراحل در کنار خانواده‌های نیازمند بوده و هستند، شرایط را برای همه دانش‌آموزان تحت حمایت فراهم کنیم.

سلم‌آبادی اظهار کرد: ۱۵۴ تبلت با همراهی خیرین و حامیان به ایتام تحت حمایت به‌منظور برخورداری از آموزش و تحصیل مجازی، در اختیار دانش‌آموزان تحت حمایت در سطح استان اهدا شد.

وی تصریح کرد: مردم نیکوکار، خیران، نهادها و سازمان‌ها و شرکت‌های تولیدی استان می‌توانند با شماره گیری #۱*۰۵۶*۸۸۷۷*  پایگاه اینترنتی emdad.ir تلفن نیکوکاری ۰۹۶۸۸۷ کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را به دانش‌آموزان تحت حمایت اهدا کنند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان‌جنوبی، مبلغ هزینه شده برای تهیه ۱۵۴ تبلت اهدایی توسط خیرین و حامیان به ایتام خراسان‌جنوبی را ۴۶۲ میلیون تومان بیان کرد.

انتهای پیام
captcha