جایگاه شهید فخری‌زاده ایجاب می‌کرد گمنام بماند / تداوم تلاش‌های انقلابی
کد خبر: 3938842
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۰
استاندار خراسان‌جنوبی:

جایگاه شهید فخری‌زاده ایجاب می‌کرد گمنام بماند / تداوم تلاش‌های انقلابی

استاندار خراسان‌جنوبی گفت: جایگاه و موقعیت شغلی شهید فخری‌زاده ایجاب می‌کرد تا لحظه شهادت، گمنام بماند.

جایگاه شهید فخری زاده ایجاب می‌کرد گمنام بماند / تداوم تلاش‌های انقلابیبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان‌جنوبی، حمید ملانوری، شب گذشته ۱۲ آذر در حاشیه مراسم بزرگداشت شهید فخری زاده خاطرنشان کرد: شهید فخری زاده از جمله انسان‌هایی بود که هم دانش و تخصص داشت و هم ایثارگرانه پای انقلاب ایستاد.

وی تصریح کرد: شهید فخری زاده از دانشمندان بزرگ در زمینه علم هسته‌ای و دفاعی بود که در گمنامی کامل به کشور خدمت کرد.

استاندار خراسان‌جنوبی با بیان اينکه همه تلاش‌ها و مجاهدت‌های شهید فخری زاده در گمنامی کامل صورت گرفت، تصریح کرد: هدف اصلی دشمن از شهادت شهید فخری زاده و دیگر شهدای هسته ای و بزرگانی همچون شهید سلیمانی، این است که کشور از وجود این افراد، بی بهره بماند.

ملانوری ادامه داد: دشمن غافل از این است که نیروهایی که انقلاب تربیت کرده، هر کدام شاگردان خوبی پرورش داده اند که همیشه پشتوانه نظام خواهند بود.

وی اظهار کرد: با شهادت هر فخری زاده و سلیمانی، گردانی از فخری زاده‌ها و سلیمانی‌ها به جوش و خروش می‌آیند و با علم و انگیزه‌ای که دارند تحت رهبری مقام معظم رهبری، بیش از گذشته به انقلاب و نظام خدمت می‌کنند.

استاندار خراسان‌جنوبی به صحبت‌های رهبر معظم انقلاب درخصوص شهید فخری زاده اشاره کرد و گفت: بدون تردید دانش، علم، مدیریت و تخصص این شهید بزرگوار تداوم خواهد یافت.

ملانوری در بخشی از سخنانش به تلاش های دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب گفت و خاطرنشان کرد: بعد از پیروزی انقلاب تاکنون همواره شاهد خصومت های دشمنان و کینه توزان بوده‌ایم.

وی ادامه داد: این دشمنی‌ها در هر دوره زمانی به شکلی نمود پیدا کرده و به ویژه بعد از جنگ تحمیلی که کشور توانست به لحاظ علمی و دفاعی به جایگاه خوبی دست یابد، در تهیه تجهیزات نظامی دانش خوبی پیدا کرد و به امنیت پایدار رسید و در مسائل امنیتی منطقه صاحب نظر شد، توطئه‌های دشمن در قالب ترور شخصیت ها، ظهور و بروز پیدا کرد.

استاندار خراسان‌جنوبی یادآور شد: این تلاش‌های دشمنان هرگز نتوانسته و نخواهد توانست به انقلاب ضربه بزند.

انتهای پیام
captcha