گفتمان‌سازی؛ از رسالت‌های اصلی فعالان قرآنی
کد خبر: 3938841
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۱

گفتمان‌سازی؛ از رسالت‌های اصلی فعالان قرآنی

رئیس اداره امور قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی با بیان اينکه جوانان امروز باید دشمن اسلام و آرمان‌های انقلاب را بیشتر بشناسند و این امر یکی از وظایف و رسالت‌های فعالان قرآنی است، گفت: سازمان دارالقرآن الکریم به منظور توجه به آرمان‌های شهدای انقلاب اسلامی، مسابقه چله گفتمان سازی را برگزار می‌کند.

گفتمان‌سازی؛ از رسالت‌های اصلی فعالان قرآنیحسن سلمانی، رئیس اداره امور قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی اظهار کرد: امروزه گفتمان برای آرمان‌های انقلاب ما را به اهدافمان نزدیک‌تر می‌کند چراکه هرچه بیشتر در این مورد صحبت و ارائه نظر شود، میزان دشمن شناسی بیشتر خواهد شد.

وی افزود: جوانان امروز باید دشمن اسلام و آرمان‌های انقلاب را بیشتر بشناسند و این امر یکی از وظایف و رسالت‌های فعالان قرآنی است.

سلمانی ادامه داد: سازمان دارالقرآن الکریم در راستای گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سرافراز ایران اسلامی به ویژه سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و در آستانه اولین سالگرد شهادت ایشان، مسابقه «چله گفتمان سازی» را برگزار می‌کند.

رئیس اداره امور قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی با اشاره به محورهای این مسابقه، تصریح کرد: دل نوشته‌ای به سردار سپاه اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی، ارسال مقالات با موضوع دشمن شناسی، خون آورد شهید سردار قاسم سلیمانی در وحدت ایرانیان (توصیف در یک جمله) از محورهای این فراخوان است.

سلمانی ادامه داد: مسابقه قرائت به روش ترتیل (آیه ۱۹ سوره حدید) با موضوع شهدا و تقدیم به روح شهدای مقاومت برای برادران زیر ۲۰ سال و راه‌اندازی صفحات مجازی با موضوع مکتب قرآنی شهید حاج قاسم سلیمانی نیز از دیگر محورهاست.

وی ادامه داد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در این زمینه‌ها به همراه نام و نام خانوادگی و شماره تماس به آی دی Admiin_telavat@ در پیام رسان‌های تلگرام و ایتا ارسال کنند.

رئیس اداره امور قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی با بیان اینکه مهلت ارسال آثار تا پایان آذر ماه سال جاری است، یادآور شد: به آثار برگزیده هدایایی به رسم یادبود تعلق می‌گیرد و این آثار با نام صاحب اثر در کانال‌ها و سایت سازمان دارالقرآن الکریم منتشر خواهد شد.

انتهای پیام
captcha