حضور 4 نماینده از خراسان‌جنوبی در مسابقات سراسری قرآن
کد خبر: 3938644
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۵

حضور 4 نماینده از خراسان‌جنوبی در مسابقات سراسری قرآن

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی گفت: چهار نماینده از این استان در چهل‌و‌سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم که به‌صورت غیرحضوری از شبکه قرآن سیما و رادیو قرآن پخش می‌شود، حضور خواهند داشت.

برگزاری غیرحضوری چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن از 15 آذر / حضور 4 نماینده از خراسان‌جنوبیحجت‌الاسلام مهدی عباسی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و عدم امکان برگزاری مرحله کشوری چهل‌و‌سومین دوره مسابقات قرآن به‌صورت حضوری، بر اساس تصمیم ستاد برگزاری مسابقات این دوره به‌صورت ویدئوکنفرانس با حضور نفرات راه یافته به مرحله کشوری بر اساس جدول زمانبندی تعیین شده، برگزار شد.

وی افزود: امسال برای اولین بار در بخش آقایان یک تجربه جدید شکل گرفت و در هر ۳۱ استان و براساس برنامه زمانی اعلام شده شرکت‌کنندگان هر استان در آبان‌ماه در صداوسیمای مرکز استان حضور یافتند و برنامه ضبط شد.

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی بیان کرد: چهل‌وسومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم به‌صورت غیرحضوری از ۱۵ تا ۲۱ آذرماه جاری از ساعت ۱۹ تا ۲۳:۳۰ از شبکه قرآن سیما و رادیو قرآن پخش خواهد شد.

عباسی با بیان اینکه ضبط تلاوت چهار نفر از آقایان خراسان‌جنوبی در 17 آذرماه پخش خواهد شد، یادآور شد: اختتامیه این برنامه 21 آذرماه خواهد بود.

وی بیان کرد: احمد یوسفی در حفظ ۲۰ جزء، محمود احمدی درمیان در رشته حفظ کل، مهدی عبدالهی در رشته قرائت ترتیل و رسول وکیل‌زاده در رشته اذان، نمایندگان خراسان‌جنوبی در این دوره از مسابقات هستند.

انتهای پیام
captcha