اشتغال‌زایی؛ مهم‌ترین دستاورد اقدامات ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در خراسان‌جنوبی
کد خبر: 3938464
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۲

اشتغال‌زایی؛ مهم‌ترین دستاورد اقدامات ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در خراسان‌جنوبی

استاندار خراسان‌جنوبی گفت: ایجاد اشتغال پایدار، درآمدزایی و کمک به معیشت خانواده‌ها از مهم‌ترین دستاوردهای اقدامات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) در استان است.

ایجاد اشتغال پایدار و درآمدزایی، از مهم‌ترین پیامدهای اقدامات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، حمید ملانوری، استاندار خراسان‌جنوبی، امروز، 11 آذرماه در جلسه‌ای با حضور مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) در استان، اظهار کرد: همه اقدامات این حوزه در راستای محرومیت‌زدایی از مناطق مختلف صورت گرفته است.

وی ادامه داد: بخش عمده‌ای از طرح‌ها و برنامه‌هایی که طی دو سال گذشته، توسط این نهاد در استان رقم خورده، به نتیجه رسیده و در حال بهره‌برداری است.

استاندار خراسان‌جنوبی به پیامدهای این برنامه‌ها اشاره و تصریح کرد: ایجاد اشتغال پایدار، درآمدزایی و کمک به معیشت خانواده‌ها از مهم‌ترین پیامدهای اقدامات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) در استان است.

ملانوری بیان کرد: تحقق مفاد تفاهم‌نامه محرومیت‌زدایی از شهرستان مرزی نهبندان با همراهی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) به‌عنوان دستگاه معین نیز اتفاقاتی است که بسیار حائز اهمیت است.

وی یادآور شد: استان، آمادگی لازم را برای همراهی با این مجموعه در راستای تحقق برنامه‌ها دارد.

موسوی، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) در استان نیز در این جلسه گزارش مبسوطی از اقدامات و برنامه‌های این مجموعه ارائه و بر ادامه روند موجود تأکيد کرد.

انتهای پیام
captcha