همکاری استاندار خراسان‌جنوبی در شتاب‌بخشی پروژه ستاد اقامه نماز
کد خبر: 3938204
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۰

همکاری استاندار خراسان‌جنوبی در شتاب‌بخشی پروژه ستاد اقامه نماز

استاندار خراسان‌جنوبی با هدف اطلاع از وضعیت موجود و بررسی راهکارهای شتاب‌بخشی به روند پیشرفت فیزیکی پروژه از ساختمان ستاد اقامه نماز استان بازدید کرد.

دستور استاندار خراسان‌جنوبی برای شتاب‌بخشی به پروژه ساختمان ستاد اقامه نمازبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان‌جنوبی، حمید ملانوری، استاندار خراسان‌جنوبی، 9 آذرماه با حضور در ستاد اقامه نماز استان از ساختمان در حال احداث این مجموعه نیز بازدید کرد.

این بازدید با هدف اطلاع از وضعیت موجود و بررسی راهکارهای شتاب‌بخشی به روند پیشرفت فیزیکی پروژه صورت گرفت.

ساختمان مجتمع فرهنگی آموزشی امام خمینی(ره)، آبان‌ماه سال گذشته با حضور حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین محسن قرائتی، کلنگ‌زنی و عملیات اجرایی آن با اختصاص یک میلیارد تومان اعتبار آغاز شد.

این پروژه که با ۴۰۰ مترمربع زیربنا در زمینی به مساحت ۷۰۰ مترمربع در محدوده سایت اداری احداث شده، در حال حاضر ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

سه حوزه ستاد اقامه نماز، بنیاد مهدویت و ستاد تفسیر قرآن در این مجموعه مستقر می‌شوند. احداث کتابخانه تخصصی نماز و مهدویت از مهم‌ترین امکانات این مجموعه خواهد بود.

استاندار در این بازدید، دستور مساعدت ویژه برای تکمیل این پروژه را صادر کرد تا روند اجرای آن سرعت بگیرد و این ساختمان اداری آموزشی در دهه فجر امسال به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام
captcha