توزیع ۱۶۰۰ وسیله گرمایشی در بین مددجویان خراسان‌جنوبی
کد خبر: 3938047
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۴
 مدیرکل کمیته امداد استان عنوان کرد:

توزیع ۱۶۰۰ وسیله گرمایشی در بین مددجویان خراسان‌جنوبی

مدیرکل کمیته امداد خراسان‌جنوبی گفت: ۱۶۰۰ دستگاه وسیله گرمایشی در بین مددجویان تحت حمایت کمیته امداد خراسان جنوبی در مناطق محروم و روستایی استان توزیع شد.

توزیع ۱۶۰۰ وسیله گرمایشی در بین مددجویان خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد خراسان‌جنوبی، رضا سلم آبادی، مدیرکل کمیته امداد خراسان‌جنوبی، امروز 9 آذر گفت: ۱۶۰۰ دستگاه وسیله گرمایشی در بین مددجویان تحت حمایت کمیته امداد خراسان جنوبی در مناطق محروم و روستایی استان توزیع شد.

وی ادامه داد: با توجه به آغاز فصل سرما و با هدف کمک به تأمین وسایل گرمایشی مددجویان، این تعداد بخاری و آبگرمکن در بین خانواده‌های تحت حمایت خراسان جنوبی توزیع شد.

وی با بیان اینکه از این تعداد، ۱۵۰۰ دستگاه بخاری و ۱۰۰ دستگاه نیز آبگرمکن دیواری بوده‌اند، افزود: برای تهیه و توزیع این تعداد بخاری و آبگرمکن دیواری در میان مددجویان تحت حمایت خراسان‌جنوبی، بیش از یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

سلم‌آبادی یادآور شد: این تعداد وسایل گرمایشی در بین مددجویان مناطق محروم و روستایی که امسال از گاز شهری بهره‌مند شده‌اند توزیع‌ شده است.

انتهای پیام
captcha