ترور دانشمند ایرانی از نشانه‌‌های به بن‌‌بست رسیدن استکبار جهانی است
کد خبر: 3937748
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۴
نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی:

ترور دانشمند ایرانی از نشانه‌‌های به بن‌‌بست رسیدن استکبار جهانی است

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با اشاره به شهادت دانشمند هسته‌ای محسن فخری‌زاده، در پیامی اعلام کرد: این ترور بزدلانه که عاملان و طراحانش شبکه‌ تروریزم بین‌الملل دولتی اعم از صهیونیزم و آمریکای جنایتکار است، نشانه‌‌های به بن‌‌بست رسیدن استکبار جهانی در مقابله با ملت مصمم و مؤمن و پیشرونده‌ ایران اسلامی است.

ترور بزدلانه دکتر فخری زاده، از نشانه‌‌های به بن‌‌بست رسیدن استکبار جهانی استبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام سیدعلیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی و امام جمعه بیرجند در پی شهادت دانشمند هسته‌ای «محسن فخری‌زاده» پیامی صادر کرد. متن پیام به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل اللّه امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون

شهادت مظلومانه دانشمند برجسته هسته‌ای و رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع شهید محسن فخری‌زاده، اندوه دیگری بر دل مردم شریف ایران اسلامی و دوستداران علم و متعهدان به پیشرفت جمهوری اسلامی نهاد.

این ترور بزدلانه که عاملان و طراحانش شبکه‌ تروریزم بین‌الملل دولتی اعم از صهیونیزم و آمریکای جنایتکار است، نشانه‌‌های به بن‌‌بست رسیدن استکبار جهانی، در مقابله با ملت مصمم و مؤمن و پیشرونده‌ ایران اسلامی است.

دستاوردها و پیشرفت‌های حوزه‌های علمی، دفاعی، موشکی و هسته‌ای کشور ثمره وجود انسان‌های مخلص و فداکاری از جنس سردار دلها حاج قاسم سلیمانی عزیز و شهید فخری‌زاده‌ها است. یقینا انتقام خون شهید عزیزمان محسن فخری‌زاده و دیگر شهدای ترور گرفته خواهد شد.

اینجانب شهادت این عزیز را به حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای(مدظله العالی) رهبر معظم انقلاب اسلامی، خانواده‌ آن عزیز سفرکرده و به جامعه‌ علمی و هسته‌ای كشور و به عموم مردم شریف ایران، تبریک و تسلیت می‌گویم و برای آنان صبر و سكینه‌ الهی و برای شهید عزیزمان علو درجات اخروی از خداوند متعال مسئلت می‌كنم و یاد شهیدان هسته‌ای کشورمان علیمحمدی، شهریاری، رضایی‌نژاد و احمدی روشن رحمه اللّه علیهم را گرامی می‌دارم.»

انتهای پیام
captcha