پیام تسلیت استاندار خراسان‌جنوبی در پی ترور شهید محسن فخری‌زاده
کد خبر: 3937709
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۴

پیام تسلیت استاندار خراسان‌جنوبی در پی ترور شهید محسن فخری‌زاده

استاندار خراسان‌جنوبی در پیامی شهادت دانشمند صنعت دفاعی و هسته‌ای کشور و رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، شهید «محسن فخری‌زاده» را تسلیت گفت.

پیام تسلیت استاندار خراسان‌جنوبی در پی ترور شهید «فخری زاده»به گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، ملانوری، استاندار خراسان‌جنوبی در پیامی شهادت دانشمند هسته‌ای «محسن فخری‌زاده» را تسلیت گفت. متن پیام به این شرح است:

«به نام خدا

الَّذِينَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِيبَةٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَيْهِ رَاجِعُونَ

دست جنایتکار تروریست‌ها، بار دیگر ضایعه‌ای اسف‌بار آفرید تا به پشتوانه‌های علمی کشور، خسارتی جبران‌ناپذیر وارد کند و مانع پیشرفت ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف علمی شود، غافل از این که همت دانشمندان و دانش‌پژوهان کشور، این اهداف شوم را ناکام خواهد گذاشت و خون پاک شهیدان عزیز میهن، درخت تناور انقلاب شکوهمند ایران اسلامی را بیش از پیش آبیاری خواهد کرد.

اینجانب شهادت دانشمند مرحوم دکتر محسن فخری‌زاده را به محضر مقام معظم انقلاب(مدظله العالی)، خانواده محترم ایشان و ملت شهیدپرور ایران اسلامی به‌ویژه هم استانی‌های عزیز تبریک و تسلیت عرض می‌کنم و از درگاه ایزد منان، علو درجات را برای این شهید بزرگوار و صبر جزیل را برای بازماندگان آن مرحوم مسئلت دارم.»

انتهای پیام
captcha