برگزاری دوره «تربیت معلم آشنایی با سبک زندگی قرآنی» در خراسان‌جنوبی
کد خبر: 3937128
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۷

برگزاری دوره «تربیت معلم آشنایی با سبک زندگی قرآنی» در خراسان‌جنوبی

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی از برگزاری دوره «تربیت معلم آشنایی با سبک زندگی قرآنی (سطح یک)» با تدریس اساتید ممتاز و برجسته کشوری، برای اولین بار در این استان ویژه بانوان خبر داد.

دوره «تربیت معلم آشنایی با سبک زندگی قرآنی» برای نخستین بار در خراسان‌جنوبی برگزار می‌شودحسن سلمانی، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی اظهار کرد: این مرکز در نظر دارد به‌منظور توسعه و ترویج سبک زندگی قرآنی با رویکرد تربیتی و درمانجویانه در میان اقشار مختلف مردم، دوره «تربیت معلم آشنایی با سبک زندگی قرآنی(سطح یک)» را با تدریس اساتید ممتاز و برجسته کشوری، برای اولین بار در خراسان‌جنوبی ویژه بانوان برگزار کند.

وی با بیان اینکه تأمین و تربیت منابع انسانی و کادر آموزش تخصصی در این حوزه نیز از دیگر اهداف است، افزود: آشنایی با کلیات و مبانی سبک زندگی قرآنی، آشنایی با شاخصه‌های سبک زندگی و مصادیق آن، آشنایی با فرآیند ارتباطات انسانی در سبک زندگی قرآنی (ارتباط انسان با خداوند متعال، قرآن کریم و اهل بیت(ع) و آشنایی با فنون و روش‌های کارآمد و مؤثر برای تدریس در دوره‌های آموزش عمومی سبک زندگی قرآنی نیز از دیگر اهداف است.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی بیان کرد: مدت اجرای طرح، ۱۵۰ ساعت آموزشی بوده که بخش عمده آن به‌صورت غیرحضوری، از طریق نرم‌افزار‌های آموزشی بسیار باکیفیت که توسط سازمان دارالقرآن الکریم تهیه شده، برگزار خواهد شد.

سلمانی با اشاره به زمان اجرای طرح در زمستان سال جاری، تصریح کرد: آخرین مهلت ثبت‌ نام، ۱۵ آذرماه جاری خواهد بود.

وی با بیان اینکه ظرفیت ثبت‌ نام حداکثر ۳۰ نفر است، افزود: دارا بودن گواهینامه قرائت قرآن کریم (سطح ۳) یا قبولی در آزمون‌های ورودی معادل، دارا بودن گواهینامه دوره آموزش ترجمه و مفاهیم قرآن کریم (سطح ۳) یا قبولی در آزمون‌های ورودی معادل و پذیرش در مصاحبه، پیش‌نیاز ثبت‌ نام است.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی بیان کرد: قبول‌شدگان این دوره علاوه بر دریافت گواهینامه معتبر تربیت معلم سبک زندگی قرآنی از سوی سازمان دارالقرآن‌الکریم، مجاز به برگزاری دوره‌های آموزشی آشنایی با سبک زندگی قرآنی در سراسر استان، از سوی اداره امور قرآنی استان خواهند بود.

سلمانی با بیان اینکه افراد می‌توانند برای ثبت‌ نام به لینک https://digiform.ir/sabkezendegi99 مراجعه کنند، یادآور شد: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند در طول وقت اداری با شماره ۳۲۴۴۱۰۹۳ تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha