فرهنگ بسیجی به حفظ امنیت و سلامت کشور کمک می‌کند
کد خبر: 3937117
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۴
فرماندار خوسف:

فرهنگ بسیجی به حفظ امنیت و سلامت کشور کمک می‌کند

فرماندار خوسف با بیان اینکه اقدامات عملیاتی و اجرایی فرهنگ بسیجی، اساسی و پایه‌ای است که به حفظ امنیت و سلامت کشور کمک می‌کند، گفت: با کمک بسیج حرکت در راستای اقدامات دانش‌بنیان با هدف رشد، اقتدار و خودکفایی کشور در عرصه‌هایی که در شرایط تحریم با مشکلاتی مواجه بودیم، توانستیم برخی از این مشکلات را مرتفع کنیم.

اقدامات اساسی فرهنگ بسیجی به حفظ امنیت و سلامت کشور کمک می‌کندمحمدعلی آخوندی، فرماندار خوسف در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی با گرامیداشت هفته بسیج اظهار کرد: بسیج در همه میدان‌ها و عرصه‌ها حضوری فعال دارد.

وی با بیان اینکه با توجه به شیوع بیماری کرونا و در راستای مدیریت این بیماری بسیجیان نقش پررنگی داشته‌اند، افزود: در بحث مدیریت بیماری کرونا و حمایت‌های مادی و معنوی به اقشار کم‌درآمد و آسیب‌پذیر اقدامات خوبی توسط این نهاد صورت پذیرفته است.

فرماندار خوسف بر نقش پررنگ بسیج در تمام مسائل از جمله بحران‌ها اشاره کرد و ادامه داد: فرمان امام  خمینی(ره) برای تشکیل بسیج ۲۰ میلیون یکی از اقدامات ارزشمند است و اکنون تشکیل بسیج‌های مردمی به الگویی جهانی تبدیل شده است.

آخوندی با بیان اینکه بسیج نیرویی مردمی است و همه افراد با هر لباس و شغلی در این ارگان فعالیت دارند، تصریح کرد: بسیج دارای تفکر خاصی بوده و در چهل سال از انقلاب گذشته عملکرد خوبی داشته است.

فرماندار خوسف اظهار کرد: همه با این تفکر آشنا شده‌اند و در همه عرصه‌ها فعالیت‌های بسیار زیادی صورت پذیرفته است.

وی با بیان اینکه اقدامات عملیاتی و اجرایی این فرهنگ بسیجی، اساسی و پایه‌ای است که به حفظ امنیت و سلامت کشور کمک می‌کند، افزود: با کمک بسیج حرکت در راستای اقدامات دانش‌بنیان با هدف رشد، اقتدار و خودکفایی کشور در عرصه‌هایی که در شرایط تحریم با مشکلاتی مواجه بودیم، توانستیم برخی از این مشکلات را مرتفع کنیم که متأسفانه اطلاع‌رسانی زیادی صورت نگرفته است.

فرماندار خوسف با اشاره به اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی و تأکید استاندار بر اجرای دقیق آن، افزود: مشارکت و ورود مردم به این عرصه می‌تواند گامی مؤثر در مدیریت این بیماری باشد.

 آخوندی ابراز امیدواری کرد: قرنطینه معکوس به عنوان مبنا یک نوع آمادگی در جامعه را تقویت می‌کند که می‌تواند زمینه‌ای برای فعالیت‌های بزرگتر باشد و لازم است این طرح با مشارکت همه ارگان‌ها به بهترین نحو اجرا شود.

انتهای پیام
captcha