هم‌پیمانی سران عرب با اسرائیل نتیجه‌ای جز فروپاشی آنها ندارد
کد خبر: 3936996
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۱
مقام سیاسی جنبش نجباء:

هم‌پیمانی سران عرب با اسرائیل نتیجه‌ای جز فروپاشی آنها ندارد

رئیس شورای سیاسی مقاومت اسلامی نُجَباء در واکنش به خبر دیدار ولیعهد سعودی با اسرائیل، هم‌پیمانی با رژیم اسرائیل را زوال زود‌هنگام سران عرب دانست.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جنبش مقاومت اسلامی نجباء، رئیس شورای سیاسی نُجَباء در واکنش به خبر ملاقات ولیعهد سعودی و نخست‌وزیر رژیم اسرائیل، خاطرنشان کرد که حاکمان عربی برای بقا تلاش می‌کنند، ولی در حال رقم زدن زوال خود پیش از نابودی رژیم صهیونیستی هستند.

رئیس شورای سیاسی مقاومت اسلامی نُجَباء در واکنش به اعلام خبری مبنی بر سفر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به عربستان و دیدار وی با ولیعهد سعودی، خاطرنشان کرد: این واقعیت بدون روتوش عربستان است.

شیخ علی الاسدی در پیامی توئیتری با اشاره به اینکه خیانت و مزدوری پیکر امت را تضعیف کرده است، نوشت: اما آل‌ سعود این واقعیت را با دروغ و ترویج طایفه‌گری پنهان می‌سازد و به‌واسطه ادعای ایجاد همزیستی و صلح در منطقه، در جهت سرپوش نهادن بر آن است.

وی در ادامه تصریح کرد: سفر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به سرزمین حرمین شریفین ـ اگر صحت داشته باشد ـ نشانگر نقطه‌عطفی در میزان عقب‌گرد حاکمان عربی است که برای بقای خود تلاش می‌کنند، ولی متوجه نیستند که در حال رقم زدن زوال خود، پیش از نابودی رژیم صهیونیستی هستند.

رئیس شورای سیاسی نُجَباء در پایان به حاکمان عرب یادآوری کرد که روزهای پیش رو حامل تحولاتی خواهد بود که در محاسبات آنان نمی‌گنجد.

انتهای پیام
captcha