کارگاه مجازی «رسم انتخاب 99» برگزار می‌شود
کد خبر: 3936890
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۹

کارگاه مجازی «رسم انتخاب 99» برگزار می‌شود

سرپرست معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر از برگزاری سلسله کارگاه‌های «رسم انتخاب 99» با حضور و سخنرانی حجت‌الاسلام محمد برمایی به صورت مجازی خبر داد.

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، سیدعلی محمدپور، سرپرست معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر، اظهار کرد: پس از برگزاری سه دوره از این سلسله کارگاه‌‏ها توسط کانون مهر زندگی سازمان دانشجویان این واحد در سال‌‏های 96، 97 و 98 در دانشگاه امیرکبیر که با استقبال پرشور دانشجویان امیرکبیر و برخی دانشگاه‏‌های سطح تهران همراه بود؛ امسال و با توجه به محدودیت‌‏های حاصل از شیوع بیماری کرونا این کارگاه‌‏ها به صورت برخط و در فضای مجازی برگزار می‏‌شود.

محمدپور ادامه داد: این کارگاه‏‌ها با حضور حجت‌‏الاسلام محمد برمایی استاد حوزه خانواده در رسانه ملی برگزار می‌شود و به موضوعاتی پیرامون دوره آشنایی، دوره انتخاب، خواستگاری و دوران نامزدی در 5 جلسه دو ساعته می‌پردازد، همچنین در صورت فراهم‌شدن شرایط یک جلسه دیگر نیز ویژه پرسش و پاسخ برگزار می‏‌شود.

وی در پایان ضمن اشاره به ضرورت برگزاری این کارگاه‏‌ها جهت آشنایی بیشتر دانشجویان با این موضوع مهم در زندگی آتی، بیان کرد: پایش و بازخورد برنامه‌های سال‏‌های گذشته نشان می‏‌دهد که آموزش ‌های پیرامون دوران آشنایی و انتخاب همسر در بین دانشجویان علاوه بر جذابیت موضوعی، توانسته به صورت عینی در انتخاب آتی آن‏ها نیز ثمربخش باشد.

یادآور می‌شود، شرکت در این کارگاه‏‌ها «رایگان» بوده و به صورت مجازی و با همکاری سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی در سطح کشور و معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر در روزهای 5، 6، 12، 13 و 14 آذرماه از ساعت 22 الی 24 به صورت برخط در صفحه اینستاگرام جهاددانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر به آدرس jdamirkabir1359 برگزار می‏‌شود.‌ علاقه‌مندان ‏‌باید از طریق لینک https://b2n.ir ثبت نام کنند.

همچنین، شرکت‏‌کنندگان جهت آشنایی و اطلاع از جزئیات این برنامه لازم است در کانال سازمان دانشجویان امیرکبیر به آدرس @jd_aut مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha