اقدامات حجت‌الاسلام راستگو مصداق بارز عمل صالح ماندگار بود
کد خبر: 3936812
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۸
سعیدرضا عاملی تاکید کرد:

اقدامات حجت‌الاسلام راستگو مصداق بارز عمل صالح ماندگار بود

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی طی پیامی درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین راستگو را تسلیت گفت و تأکید کرد: ایشان نماد پاکی و صداقت همراه با دوستی، مهربانی و انتقال مفید و موثر سنت‌های الهی و سیره نبوی و اهل بیت عصمت و طهارت(ع) بود.

به گزارش ایکنا به نقل از مرکز خبر شورای عالی انقلاب فرهنگی، سعیدرضا عاملی، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی طی پیامی درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین راستگو را تسلیت گفت. متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
رسول خدا فرمودند: هرگاه عالمی از دنیا برود، رخنه‌ای جبران‌ناپذیر در اسلام ایجاد می‌شود که تا روز قیامت هیچ چیز آن را فرو نمى‌پوشد.
درگذشت روحانی پارسا و معلم مهربان کودکان و نوجوانان کشور حجت‌الاسلام والمسلمین راستگو را به مردم شریف ایران به‌ویژه فعالان حوزه تعلیم و تربیت که فقدان ایشان برای آن‌ها سخت و اندوهناک است تسلیت عرض می‌کنم.
ایشان خصوصا بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با شیوه‌های نوین و عشق و علاقه در زمینه تعلیم و تربیت کودکان به سعی و تلاش پرداختند و به‌دلیل حسن خلق، صمیمت و شیوه‌هایی ابتکاری در آموزش از محبوبیت بالایی در جامعه برخوردار بود. او دوست صمیمی و پذیرفته شده کودکان، نوجوانان و جوانان بود و دوستی با نسل جوان شکل نمی‌گیرد مگر با تعامل دوستانه و مخلصانه که الحق این استاد و معلم عزیز نمونه پر رنگ آن بود.
رحمت خداوند بر این معلم دلسوز که با مسئولیت اجتماعی بالا و کمترین امکانات در زمینه‌های مختلف آموزشی اعم از روانشناسی، اخلاق، احکام، مسائل اجتماعی، قصه‌های قرآنی و... آموزه‌ها و پند‌های تاثیرگذار برای چندین نسل کشور به‌ جای گذاشت و فعالیت‌های ایشان در معلمی مصداق بارز عمل صالح ماندگار و تاثیرگذاری فرهنگی بود که چهره او را نماد پاکی و صداقت همراه با دوستی مهربانی و انتقال مفید و موثر سنت‌های الهی و سیره نبوی و اهل بیت عصمت و طهارت(ع) بود.
امید است پاداش زحمات و خدمات مخلصانه حجت‌الاسلام والمسمین راستگو، همنشینی با نبی گرامی و اهل بیت(ع) و آثار تربیتی جاودانه باشد.
ارتحال این عزیز گرانقدر را به خانواده محترم حجت‌الاسلام والمسلمین راستگو، مقام معظم رهبری، جامعه روحانیت و نسل و جامعه مهربان و دوست داشتنی کودکان، نوجوانان و جوانان تسلیت عرض می‌کنم.
از خدای متعال علو درجات الهی، رحمت و مغفرت واسعه را برای این معلم فقید خواستارم.
انتهای پیام
captcha