الازهر واکنش بین‌المللی علیه تروریسم صهیونیستی را خواستار شد
کد خبر: 3935732
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۱

الازهر واکنش بین‌المللی علیه تروریسم صهیونیستی را خواستار شد

الازهر مصر ضمن محکوم کردن شهرک‌سازی‌های جدید رژیم صهیونیستی در اطراف قدس اشغالی، جامعه جهانی را به حمایت از مردم فلسطین در مقابله با این اقدامات متجاوزگرانه و موضع‌گیری قاطع برای مقابله با تروریسم صهیونیستی فراخواند.

به گزارش ایکنا به نقل از روسیا الیوم، الازهر مصر در بیانیه‌ای تصمیم مقامات اسرائیلی در زمینه پیشنهاد ساخت 1257 واحد مسکونی جدید صهیونیستی در نزدیکی قدس اشغالی را با هدف «تغییر ترکیب جمعیتی و هویت اصلی فلسطین» به شدت محکوم کرد.

الازهر در این بیانیه ضمن محکومیت قاطعانه این تصمیمات نامعتبر که نقض آشکار توافقنامه‌های بین‌المللی است، اظهار کرد: لازم است جامعه بین‌المللی و زیرمجموعه‌های آن به انجام مسئولیت‌های قانونی و اخلاقی خود اهتمام ورزیده و موضع‌گیری قاطعانه‌ای را برای جلوگیری از این اقدامات ناعادلانه، که نقض قراردادهای بین‌المللی است، اتخاذ کنند.

الازهر همچنین بر حمایت کامل از ملت فلسطین و مبارزه آنها برای آزادسازی سرزمین اشغال‌شده خود و مقدساتی که مورد تجاوز قرار گرفته است، تأکید کرد و جامعه جهانی را به حمایت از مردم فلسطین در مقابله با این اقدامات متجاوزگرانه و موضع‌گیری قاطع برای مقابله با تروریسم صهیونیستی فراخواند و پایداری و عزم و اراده فلسطینیان برای رسیدن به حقوق قانونی خود را ستود.
انتهای پیام
captcha