ولایتی: عراق قوی‌ترین کشور عربی است / دست برتر مقاومت در منطقه
کد خبر: 3931676
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۴
در دیدار با دبیرکل نُجَباء؛

ولایتی: عراق قوی‌ترین کشور عربی است / دست برتر مقاومت در منطقه

مشاور عالی رهبر انقلاب در دیدار شیخ اکرم الکعبی، عراق را قوی‌ترین کشور عربی توصیف کرد و از دست برتر مقاومت در منطقه خبر داد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از مرکز ارتباطات و امور رسانه‌ای نُجَباء در ایران، مشاور عالی رهبر انقلاب در امور بین‌الملل، روز سه‌شنبه در دیدار دبیرکل مقاومت اسلامی نُجَباء با اشاره به مشترکات دینی، عقیدتی و روابط برادرانه دو ملت ایران و عراق، تأکید کرد: بدون تردید عراق ـ بالقوه و بالفعل ـ قوی‌ترین کشور عربی است و به همین دلیل آمریکا و صهیونیسم به آن چشم طمع دارند.

دکتر «علی‌اکبر ولایتی» مصوبه پارلمان عراق مبنی بر اخراج نیروهای نظامی بیگانه را گامی بزرگ در مقابله با حضور زیان‌بار آمریکا برشمرد و گفت: آن‌ها چاره‎‌ای جز خروج ندارند، زیرا عزم ملت عراق بر این اراده استوار شده است.

وی تلاش آمریکا برای تجزیه عراق به مناطق شیعی، سنی و کردی را آرزویی محال توصیف کرد و افزود: آینده عراق در دست مردم این کشور به‌خصوص جوانان شجاع و مجاهدی نظیر نُجَباء و الحشد الشعبی است.

مشاور عالی رهبر انقلاب در پایان اظهارات خود با تأکید بر اینکه همکاری رژیم‌های سعودی و امارات با رژیم صهیونیستی ناشی از ضعف آن‌هاست، خاطرنشان کرد: اکنون مجموعه مقاومت در کل منطقه دست برتر را دارند و اسرائیل و ارتجاع در مسیر افول و انحطاط قرار گرفته‌اند.

انتهای پیام
captcha