ویژه‌نامه اینترنتی آغاز امامت و ولایت امام زمان(عج) منتشر شد
کد خبر: 3931373
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۷

ویژه‌نامه اینترنتی آغاز امامت و ولایت امام زمان(عج) منتشر شد

سیمای امام زمان (عج) در روایات، تأملاتی تاریخی درباره نهم ربیع و بیش از ۵۰ مطلب مفید دیگر را در ویژه‌نامه اینترنتی آغاز امامت و ولایت امام زمان (عج)، بخوانید.

به گزارش ایکنا، نهم ربیع‌الاول هر سال هجری قمری، مصادف با آغاز امامت خورشید درخشان جهان بشریت و مروارید فروزان اهل بیت عصمت و طهارت(ع)، احیاگر معالم دین و نابودکننده ظلم و ستم و شوکت تجاوزکاران و برقرار کننده حکومت عدل در سرتاسر جهان و بزرگ منادی توحید و عدالت و وارث راستین پیامبر اعظم(ص) و ائمه معصومین(ع) و حضرت حجت بن الحسن العسکری، مهدی موعود(ع) است.
 
منتظران واقعی مهدی(ع) در طول تاریخ انتظار و هم‌اکنون به‌دنبال تحقق عدالت راستین درونی و بیرونی هستند که لازمه این چنین عدالتی، امید، تحرک، شور، حماسه، مقاومت، نفی باطل و طلب حق، خروش، صلابت و قیام (ضد قعود و سکون) به‌همراه اعتقاد صحیح توحیدی، محمدی، علوی و عمل به واجبات و ترک محرمات است.
 
برهمین اساس و همزمان با فرارسیدن نهم ربیع الاول، آغاز امامت خورشید درخشان جهان بشریت، حضرت حجت بن الحسن العسکری(ع)، به‌همت محققان مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی(نور)، ویژه‌نامه اینترنتی آغاز امامت و ولایت امام زمان(عج)، در پایگاه حوزه‌نت، منتشر و  به‌روزرسانی شد.
 
این ویژه‌نامه الکترونیکی در قالب هفت سرفصل و ارائه ۵۲ مطلب مفید شامل مواردی ازجمله، «در انتظار فجر عدالت»، «نهم ربیع، چرا و چگونه؟»، «سیمای امام زمان(عج) در روایات»، با مهدی(عج) در گذر تاریخ» و «تو را من چشم در راهم»، «کتابشناسی امام زمان(عج)»،«نگارخانه» تهیه شده است.
 
جهت بهره‌مندی از ویژه‌نامه آغاز امامت و ولایت امام زمان(عج)، اینجا کلیک کنید.
انتهای پیام
captcha