برگزاری آنلاین مسابقات قرآنی اوقاف در خراسان‌جنوبی
کد خبر: 3930725
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰

برگزاری آنلاین مسابقات قرآنی اوقاف در خراسان‌جنوبی

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی گفت: مسابقات تفسیر عمومی قرآن کریم در مرحله کشوری فردا جمعه ساعت 10 صبح به صورت همزمان در سراسر کشور به علت شیوع ویروس کرونا به صورت متمرکز و ویدئو کنفرانس در استان‌ها برگزار می‌شود.

برگزاری آنلاین مسابقات قرآنی اوقاف در خراسان‌جنوبیحجت‌الاسلام مهدی عباسی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی اظهار کرد: مرحله استانی آزمون تفسیر عمومی قرآن چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در رشته تفسیر عمومی قرآن، ۲۴ مردادماه به صورت همزمان در سطح استان برگزار شد.

وی افزود: مسابقات تفسیر عمومی قرآن کریم در مرحله کشوری فردا جمعه ساعت 10 صبح به صورت همزمان در سراسر کشور به علت شیوع ویروس کرونا به صورت متمرکز و ویدئو کنفرانس در استان‌ها برگزار می‌شود.

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی با بیان اینکه نمایندگان استان در مرحله کشوری پنج نفر هستند، تصریح کرد: علی اکبر علیرضایی از نهبندان و عبدالله رزاقی از بیرجند و اعظم اکبرزاده مقدم از شهرستان بشرویه، فاطمه الوانی از بیرجند و سمیه غلامی از بیرجند در این مسابقه شرکت خواهند کرد.

عباسی یادآور شد: این آزمون به صورت حضوری و ارتباط ویدئو کنفرانسی با سازمان، در محل سالن جلسات اداره کل اوقاف استان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha