کلاس‌های مقطع دکتری به صورت مجازی برگزار می‌شود
کد خبر: 3929909
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۰

کلاس‌های مقطع دکتری به صورت مجازی برگزار می‌شود

معاونت آموزش و تحصیلات تکمیلی از برگزاری کلاس‌های مقطع دکتری دانشگاه ادیان و مذاهب به صورت مجازی خبر داد.

به گزارش ایکنا، معاونت آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ادیان و مذاهب در اطلاعیه‌ای آورده است؛ با توجه به تأکید ریاست دانشگاه مبنی بر حفظ سلامت استادان و دانشجویان، و در پی گسترش موج جدید بیماری کرونا، کلاس‌های مقطع دکتری دانشگاه ادیان و مذاهب به صورت مجازی برپا خواهد شد.

در این اطلاعیه آمده است؛ کلاس‌های مجازی دوره دکتری فعلاً صرفاً شامل دانشجویان ورودی سال‌های گذشته است و با توجه به آن‌که هنوز نتایج نهایی پذیرفته‌شدگان سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ اعلام نشده است، در خصوص برگزاری کلاس‌های مجازی پذیرفته‌شدگان جدید، تصمیمی اتخاذ نشده است و به‌زودی در این خصوص نیز اطلاع‌رسانی لازم صورت خواهد گرفت.

یادآور می‌شود، حضور و غیاب و برگزاری کلاس‌ها در رأس ساعت مقرر هم‌چنان به صورت جدی و هم‌چون گذشته مورد توجه و تأکید استادان و معاونت آموزش و تحصیلات تکمیلی قرار دارد و دانشجویان موظف هستند، کلیه قوانین مرتبط با نحوه برگزاری کلاس‌ها، حضور و غیاب و نظم و انضباط در حضور در کلاس‌ها را به دقت و هم‌چون گذشته دنبال کنند.

کلاس‌ها تحت برنامه ادوبی‌اکانت در فضای مجازی برگزار می‌شود و نحوه و زمان برگزاری کلاس‌ها از سوی دانشکده‌های مربوطه اطلاع‌رسانی می‌شود. هم‌چنین یک فایل راهنما در سامانه سیدا در دسترس کلیه دانشجویان قرار دارد.

علاقه‌مندان می‌توانند به منظور راهنمای استفاده از نرم‌افزار ادوبی اکانت به نشانی ذیل مراجعه کنند.
https://b۲n.ir/۶۱۸۶۴۶

انتهای پیام
captcha