ارائه خدمات با صرف کمترین هزینه در دستگاه قضا
کد خبر: 3928013
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۲
رئیس کل دادگستری خراسان‌‌جنوبی تاکید کرد:

ارائه خدمات با صرف کمترین هزینه در دستگاه قضا

رئیس کل دادگستری خراسان‌‌جنوبی گفت: تمام تلاش خود را انجام داده‌ایم تا مردم در واحدهای قضایی کمترین هزینه را پرداخت کنند.

ارائه خدمات با صرف کمترین هزینه در دستگاه قضابه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی‌، رئیس کل دادگستری خراسان‌‌جنوبی امروز ۱۶ مهرماه در شورای اداری خراسان جنوبی با حضور رئیس قوه قضائیه و نماینده مردم خراسان جنوبی در مجلس خبرگان رهبری، اظهار کرد: خراسان جنوبی دارای ۱۵ حوزه قضایی است و در تمام شهرستان‌ها که شرایط فراهم بوده، دادسرا و دادگاه مستقر است.

وی با بیان اینکه در چهار بخش استان که چارت تشکیلاتی مصوب داشتیم مستقر شدیم، تصریح کرد: در یک سال اخیر دو دادگاه بخش ‌را توانستیم در استان تاسیس و راه اندازی کنیم تا مردم خدمات بهتری را دریافت کنند؛ این دو بخش از محروم‌ترین بخش‌ها بودند که توانستیم خدمات را به مردم ارائه دهیم تا متحمل هزینه‌های رفت و آمد برای کارهای قضایی نشوند.

رئیس کل دادگستری خراسان‌‌جنوبی با اشاره به تلاش برای اجرای سیاست‌های ابلاغی برای ارائه خدمات به بهترین نحو، افزود: تمام تلاش خود را انجام داده‌ایم تا مردم در واحدهای قضایی کمترین هزینه را پرداخت کنند.

حمیدی با اشاره به ظرفیت خوب در استان، تصریح کرد: وجود مردم متدین، مومن و متعهد در استان زمینه را برای ارائه خدمات بهتر از سوی مسئولان فراهم می‌کند.

وی یادآور شد: در خراسان‌جنوبی هماهنگی خوبی بین دستگاه قضایی و اجرایی و همدلی و همفکری خوبی بین بخش‌ها وجود دارد و باعث شده خدمات به بهترین نحو ارائه شود.

انتهای پیام
captcha