اجرای مرحله سوم طرح «سفره مهربانی» در خراسان‌جنوبی
کد خبر: 3925305
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۴

اجرای مرحله سوم طرح «سفره مهربانی» در خراسان‌جنوبی

دبیر کانون‌های خدمت رضوی خراسان‌جنوبی از اجرای مرحله سوم «سفره مهربانی» در خراسان‌جنوبی با توزیع نان متبرک رضوی خبر داد.

اجرای مرحله سوم طرح «سفره مهربانی» در خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، محمد علی ابراهیمی،  دبیر کانون‌های خدمت رضوی خراسان‌جنوبی، جمعه شب چهارم مهرماه به خبرنگاران رسانه‌های گروهی گفت: طرح «سفره مهربانی ۳» با موضوع توزیع نان متبرک رضوی در استان خراسان‌جنوبی اجرا می‌شود.

وی بیان کرد: این طرح با سهم مشارکت ۵۰ درصدی  خیران و مشارکت ۵۰ درصدی آستان قدس رضوی برای خانواده‌های محروم و نیازمند با اولویت افرادی که تحت پوشش هیچ نهاد حمایتی نیستند، اجرا خواهد شد.

وی با  اشاره به شناسایی محرومین و خانواده‌های نیازمند از طریق شبکه خادمیاری استان، افزود: طی این طرح کارت‌هایی به خانواده‌های محروم برای خرید نان به مدت سه ماه اهدا می‌شود.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی خراسان‌جنوبی با بیان اینکه در این طرح آستان قدس رضوی استان یک هزار خانواده نیازمند استان تحت پوشش قرار می‌گیرند، تصریح کرد: برای این خانواده‌های نیازمند یک کارت اعتباری ۴۵۰ هزار تومانی مختص خرید نان صادر می‌شود که دارندگان این کارت می‌توانند به مدت ۹۰ روز و به ازای هر روز پنج هزار تومان از نانوایی‌های معین در محلات، نان تهیه کنند.

ابراهیمی به مشارکت خیرین در طرح سفره مهربانی اشاره کرد و گفت: علاقمندان می‌توانند با مشارکت (۲۲۵ هزار تومانی) در این طرح از نیازمندان واقعی حمایت کنند و امیدواریم بتوانیم با جلب مشارکت بیشتر خیرین این طرح را در سطح گسترده‌تری اجرا کنیم.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی خراسان‌جنوبی بیان کرد: خیرین و خادمیاران می‌توانند کمک‌های نقدی خود برای مشارکت در طرح «سفره مهربانی۳» را به شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۸۱۱۲۹۱۲۲۶ به حساب نذورات آستان قدس رضوی ( دبیرخانه کانونهای خدمت رضوی استان خراسان‌جنوبی) واریز کنند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین خیرین می‌توانند برای بهره‌مندی از غذای حضرتی، فیش واریزی را به دبیرخانه استان یا رابط شهرستان تحویل دهند.

انتهای پیام
captcha