راه‌اندازی کاروان نمادین اعزام رزمندگان به جبهه‌ها در ده زیار کرمان
کد خبر: 3925276
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۳

راه‌اندازی کاروان نمادین اعزام رزمندگان به جبهه‌ها در ده زیار کرمان

جوانان هیئتی روستای ده زیار کرمان با راه‌اندازی کاروان نمادین اعزام رزمندگان اسلام به جبهه‌ها یاد و خاطره رشادت‌های شهدا را گرامی داشتند.

به گزارش ایکنا از کرمان، مراسم اعزام نمادین رزمندگان اسلام به جبهه‌های حق علیه باطل عصر دیروز جمعه، 4 مهرماه با حضور پرشور جوانان هیئتی در روستای ده زیار استان از توابع بخش چترود برگزار شد.

در این مراسم جوانان هیئت تعزیه‌خوانی حضرت ابوالفضل(ع) روستای ده زیار با پوشیدن لباس‌های خاکی و کلاه آهنی و سربند بر سر از گلزار شهدای روستای ده زیار به سمت گلزار شهداهای بخش چترود رفته و با زیارت قبور مطهر شهدا با آن‌ها عهد بستند که راهشان ادامه دارد.

اعزام نمادین رزمندگان اسلام به جبهه‌ها در روستای ده زیار کرمان با برگزاری همخوانی و سرودهای حماسی نوجوانان هیئت تعزیه‌خوانی حضرت ابوالفضل(ع) روستای ده زیار بر مزار شهدا در تعدادی از گلزار شهداهای بخش چترود همراه بود.

یادآور می‌شود، مردم‌ روستای ده زیار در سال‌های دفاع مقدس 8 شهید سرافراز را به اسلام و انقلاب تقدیم کردند، شهیدان احمد درانی‌نژاد، جهانگیر صدقی، حسین پوراسترآبادی، عباس افضلی، غلامحسین صدقی، علی تیکدری‌نژاد، عبدالرضا افضلی و شهید علیرضا خسرویان از شهدای هشت سال جنگ تحمیلی و دوران دفاع مقدس هستند.

انتهای پیام
captcha