جشنواره ملی «نماز، نیایش، کرونا و مدافعان سلامت» برگزار می‌شود
کد خبر: 3924603
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۳

جشنواره ملی «نماز، نیایش، کرونا و مدافعان سلامت» برگزار می‌شود

مدیرکل ارشاد خراسان‌جنوبی از برگزاری جشنواره ملی فرهنگی ـ هنری «نماز، نیایش، کرونا و مدافعان سلامت» در بخش‌های ادبی و هنری خبر داد.

جشنواره ملی «نماز، نیایش، کرونا و مدافعان سلامت» برگزار می‌شودناصر نبی‌زاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با ایکنا، اظهار کرد: جشنواره ملی فرهنگی ـ هنری «نماز، نیایش، کرونا و مدافعان سلامت» در بخش‌های ادبی و هنری برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه دانشجویان هنرمند خراسان‌جنوبی می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند، افزود: این جشنواره ویژه دانشگاهیان سراسر کشور در بخش ادبی در قالب‌های شعر، خاطره و دلنوشته برگزار می‌شود.

مدیرکل ارشاد خراسان‌جنوبی با بیان اینکه بخش هنری نیز در قالب‌های نقاشی، عکس، کلیپ و انیمیشن برگزار خواهد شد، تصریح کرد: این جشنواره در محورهای کرونا و استعانت از صبر و نماز، کرونا و ایثارگری مدافعان سلامت، کرونا؛ ارتباطات اجتماعی و عبور از بحران، کرونا؛ توسل و نیایش و کرونا؛ توکل و امید به آینده برگزار می‌شود.

نبی‌زاده ادامه داد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا یکم آبان‌ماه جاری از طریق پست الکترونیکی niyayeshfestival@gmail.com به دبیرخانه همایش ارسال کنند. زمان برگزاری مراسم اختتامیه این جشنواره 12 آبان‌ماه سال جاری همزمان با ولادت پیامبراکرم(ص) بوده و به نفرات اول تا سوم هر بخش به ترتیب مبلغ 10، 8 و 6 میلیون ریال اهدا می‌شود.

مدیرکل ارشاد خراسان‌جنوبی یادآور شد: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با دبیرخانه همایش به شماره 03443350683 تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha