ثبت‌نام چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامتان» در خراسان‌جنوبی آغاز شد
کد خبر: 3924530
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۷

ثبت‌نام چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامتان» در خراسان‌جنوبی آغاز شد

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی ـ‌ هنری مساجد خراسان‌جنوبی گفت: چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان در دو مرحله استانی و کشوری به همت ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور برگزار می‌شود.

ثبت‌نام چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامتان» در خراسان‌جنوبی آغاز شدحجت‌الاسلام ابراهیم سبزه‌کار، مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی ـ‌ هنری مساجد خراسان‌‌جنوبی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌‌جنوبی اظهار کرد: چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان در دو مرحله استانی و کشوری به همت ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور برگزار می‌شود.

وی افزود: این جشنواره امسال به علت شیوع کرونا به صورت غیر حضوری و مجازی برگزار می‌شود و علاقمندان می‌توانند آثار خود را از طریق بارگذاری در سامانه بچه‌های مسجد به نشانی  http://bachehayemasjed.ir/    ارسال کنند.

مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد خراسان‌جنوبی بیان کرد: مسابقات در رشته‌های تلاوت نور(ترتیل سوره‌های یاسین، الرحمن و واقعه) ویژه برادران و خواهران در رده سنی 9 تا 14 سال، در رشته مکبری ویژه بردران و در مقطع سنی 9 و زیر 14 سال و در رشته اذان ویژه اذان در رده سنی 9 تا 14 سال و در رشته قرائت نماز ویژه برادران و خواهران در رده سنی 9 تا 14 سال برگزار می‌شود.

سبزه‌کار با بیان اینکه نفر برتر در هر رشته به مرحله کشوری راه‌ می‌یابد، اظهار کرد: مهلت ثبت‌نام و بارگذاری تا 30 آذرماه جاری خواهد بود و هر فرد صرفا در یک رشته و با ارسال یک اثر امکان شرکت دارد و لازم است شرکت کننده ضمن ثبت نام در سامانه بچه‌های مسجد و عضویت در یکی از کانون‌های مساجد فعال استان، اطلاعات خود را بارگذاری کند.

وی یادآور شد: افرادی که در مرحله کشوری مسابقات مدها متان، اوقاف و آموزش و پرورش، بسیج، معاونت قرآن و عترت و سایر مسابقات طی سال‌های 96 تا 98 رتبه‌های اول تا سوم، ممتاز، عالی و شایسته تقدیر را کسب کرده‌اند و همچنین افرادی که در مرحله استانی مسابقات رتبه اول را به دست آورده‌اند، نمی‌توانند در این مسابقات شرکت کنند.

انتهای پیام
captcha