آغاز شور عاطفه‌ها در خراسان‌جنوبی / 8 هزار دانش‌آموز نیازمند حمایت
کد خبر: 3922856
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۰

آغاز شور عاطفه‌ها در خراسان‌جنوبی / 8 هزار دانش‌آموز نیازمند حمایت

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خراسان‌جنوبی از آغاز مراسم شور عاطفه‌ها در خراسان جنوبی تا ۱۱ مهرماه خبر داد.

آغاز شور عاطفه‌ها در خراسان‌جنوبی / 8 هزار دانش‌آموز نیازمند حمایتبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، احمد رفیعی، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خراسان‌جنوبی، امروز 24 شهریور به خبرنگاران رسانه‌های گروهی گفت: بیست و ششمین دوره جشن عاطفه ها در سال جاری تحت عنوان «شور عاطفه‌ها» با شعار "همدل می‌شویم برای مهربانی در مهر" و با هدف تأمین مایحتاج تحصیلی دانش‌آموزان تحت حمایت برگزار می‌شود.

وی افزود: مردم استان می توانند با شماره گیری # ۱ * ۰۵۶ * ۸۸۷۷ * و شماره گیری تلفن گویای ۰۹۶۸۸۷۷ و سایت امداد را از روش‌های پرداخت الکترونیکی شور عاطفه‌ها شرکت کنند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خراسان‌جنوبی بیان کرد: مراسم شور عاطفه‌ها با هدف توسعه فرهنگ انفاق و نوعدوستی و تقویت مشارکت اجتماعی مردم با مشارکت این نهاد، بسیج، آموزش و پرورش و صدا و سیما و سایر دستگاه‌های عضو ستاد با رویکرد استفاده از تمام ظرفیت‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی منطقه برگزار می‌شود.

رفیعی با اشاره به برگزاری این مراسم در ۷۵ پایگاه مراکز نیکوکاری و ۲۱ اداره کمیته امداد استان، تصریح کرد: اکنون 8 هزار دانش‌آموز و ۱۱۸۰ دانشجو تحت حمایت این نهاد هستند.

وی با بیان اینکه سال گذشته ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان درجشن عاطفه‌ها جمع آوری شد، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه مبنای آموزش دانش‌آموزان در سال تحصیلی جاری، غیرحضوری بوده و استفاده از تبلت و گوشی‌‌های هوشمند مورد نیاز دانش‌آموزان است، از خیران درخواست داریم در این امر همانند گذشته کمیته امداد را یاری کنند.

انتهای پیام
captcha