ضبط آثار تصویری سیدکریم موسوی در آستانه محرم
کد خبر: 3916626
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۹

ضبط آثار تصویری سیدکریم موسوی در آستانه محرم

سید کریم موسوی، 4 اثر مذهبی صوتی و تصویری را در آستانه ماه محرم تهیه و تدوین می‌کند.

موسوی

سید کریم موسوی، مبتهل بین‌المللی کشور و استان خوزستان، در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، با اشاره به تدوین آثار صوتی و تصویری در آستانه ماه محرم و عزاداری امام حسین(ع) اظهار کرد: از زمان آغاز بیماری کرونا فرصتی برای همه ما پیش آمد که به مطالعه و انتخاب اشعار خوب و همچنین آهنگسازی کارهای مذهبی بپردازیم.

موسوی با اشاره به ساخت چهار اثر برای ماه محرم اظهار کرد: یک کار امروز توسط حرم امام رضا(ع) تدوین خواهد شد که صدابرداری و تصویربرداری آن در خوزستان انجام شده است. اثری دیگر با همکاری فعالان این عرصه در خرمشهر صورت گرفته و آماده می‌شود. همچنین دو اثر دیگر در آستانه تصویربرداری و نهایی شدن است.

وی با بیان اینکه به مناسبت عید غدیر دو کار را به سفارش حرم امام رضا و سازمان فضای مجازی سپاه در دو گونه موزیکال و آوایی آماده کردم، گفت: کار تصویر آن با حمایت این دو مرکز صورت گرفت.

این مبتهل گفت: برای همه این آثار از اشعار شعرایی همچون، عبدالامیر ناصری، محمد موالی، قیس فرحانی، سید علی موسوی استفاده شده است و آهنگسازی آثار را هم خودم انجام دادم.

وی بیان کرد: آثار در استودیو حجاز به مدیریت سید میلاد موسوی و استودیو حسین پیشواز ضبط شده‌اند. همچنین اثر دیگری برای اربعین به دو زبان فارسی و عربی آماده خواهد شد که بخش صوتی و تصویری آن توسط سازمان مجازی سپاه انجام می‌شود.

انتهای پیام
captcha