رقابت ۱۷۰ نفر در چهل‌وسومین مسابقات قرآن استان تهران
کد خبر: 3916584
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۰
از فردا در منطقه حکیمیه تهران شاهد خواهیم بود؛

رقابت ۱۷۰ نفر در چهل‌وسومین مسابقات قرآن استان تهران

چهل‌وسومین دوره مسابقات سراسری قرآن استان تهران با حضور ۱۷۰ نفر راه‌یافته از مرحله شهرستان‌های استان تهران از فردا، ۲۶ مردادماه به مدت چهار روز و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تهران برگزار می‌شود.

رقابت ۱۷۰ شرکت کننده در چهل و سومین دوره مسابقات قرآن استان تهران

به گزارش ایکنا، مرحله استانی چهل‌وسومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم استان تهران از روز یکشنبه، ۲۶ مردادماه آغاز می‌شود و رقابت‌ها به مدت چهار روز در دو بخش آقایان و بانوان ادامه خواهد داشت.

بر همین اساس در این ‌مرحله از مسابقات مجموعاً ۱۷۰ شرکت‌کننده در دو گروه بانوان و آقایان و در رشته‌های حفظ پنج‌ جزء، حفظ ۱۰ جزء، حفظ ۲۰ جزء، حفظ کل قرآن، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل قرآن، اذان و دعاخوانی به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

دو روز ابتدایی این رقابت چهار روزه یعنی روزهای ۲۶ و ۲۷ مردادماه به رقابت‌های بخش بانوان اختصاص دارد و دو روز دیگر‌ نیز شاهد رقابت در بخش آقایان خواهیم بود.

این مسابقات در سالن همایش‌های مجتمع بصیرت اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تهران واقع در منطقه حکیمیه برگزار می‌شود. نفرات برگزیده این‌ مرحله به مرحله کشوری چهل‌وسومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم راه خواهند یافت.

هنوز زمان قطعی و حتی قطعیت برپایی مرحله پایانی از سوی مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه اعلام نشده و با توجه به وضعیت بیماری کرونا در کشور گمانه‌هایی در مورد برگزار نشدن مرحله کشوری این مسابقات نیز مطرح شده است.

در صورت برگزاری این‌ مرحله، میزبان مسابقات، شهر مشهد مقدس است.

انتهای پیام
captcha