ضرورت تعامل سپاه با خبرگزاری ایکنا در راستای نشر معارف
کد خبر: 3916017
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۲

ضرورت تعامل سپاه با خبرگزاری ایکنا در راستای نشر معارف

نماینده ولی‌فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی گفت: سپاه یکی از نهادهای فعال در بحث‌های قرآنی است و یک برنامه ثابت هفتگی در حوزه قرآن دارد که امید است تعاملات بیشتری با خبرگزاری قرآنی ایکنا در راستای نشر اخبار و موضوعات تخصصی حوزه قرآن صورت گیرد.

ضرورت تعامل سپاه با خبرگزاری ایکنا در راستای نشر معارفبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام جواد طاهری، نماینده ولی‌فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی، امروز ۲۱ مرداد در بازدید از خبرگزاری ایکنا به مناسبت هفته خبرنگار اظهار کرد: مجموعه سپاه در کنار این مجموعه برای انعکاس بهتر فعالیت‌ها خواهد بود.

وی افزود: موضوع فعالیت این خبرگزاری در بحث ترویج فرهنگ قرآنی است و در راستای اهداف عالیه نظام و منویات رهبر فعالیت می‌کند.

وی با بیان اینکه قرآن عرصه بزرگی است، تصریح کرد: امید است بتوانیم در مجموعه سپاه با خبرگزاری ایکنا بیشتر در ارتباط باشیم.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی بیان کرد: سپاه یکی از نهادهای فعال در بحث‌های قرآنی است و یک برنامه ثابت هفتگی در حوزه قرآن دارد که امید است تعاملات بیشتری با خبرگزاری قرآنی ایکنا در راستای نشر اخبار و موضوعات تخصصی حوزه قرآن صورت گیرد.

سجاد رضایی، مسئول بسیج رسانه خراسان‌جنوبی نیز در این بازدید اظهار کرد: در خبرگزاری ایکنا از ظرفیت دانشجویان برای تولید خبر استفاده می‌شود و این امر این خبرگزاری را متمایز کرده است.

وی افزود: علاوه بر این، این خبرگزاری از خبرگزاری‌های فعال در عرصه تربیت نیروهای خبری تیز بوده و بسیاری از خبرنگاران از این دریچه وارد عرصه خبر شده‌اند.

مسئول بسیج رسانه خراسان‌جنوبی یادآور شد: فعالیت این خبرگزاری می‌تواند در رفع مشکلات استان بسیار موثر باشد همانگونه بسیاری از گزارش‌های آن تاکنون موثر واقع شده است.

 

 

ضرورت تعامل سپاه با خبرگزاری ایکنا در راستای نشر معارف

ضرورت تعامل سپاه با خبرگزاری ایکنا در راستای نشر معارف

انتهای پیام
captcha