آرامش در دوران کرونا، نتیجه تلاش بی وقفه رسانه‌هاست
کد خبر: 3915168
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۳
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی:

آرامش در دوران کرونا، نتیجه تلاش بی وقفه رسانه‌هاست

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: در شرایط سخت شیوع کرونا، رسانه‌ها با تلاش بی وقفه خود آرامش را به جامعه برگرداندند.

آرامش در دوران کرونا، نتیجه تلاش بی وقفه رسانه‌هاستبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، ناصر نبی زاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی، امروز ۱۶ مرداد در ارتباط مجازی با مدیر مسئول و خبرنگاران خبرگزاری‌ ایکنا با تشکر از تمام تلاش‌ها و فعالیت‌های خبرنگاران در ایام شیوع کرونا، اظهار کرد: در این ایام و در شرایط سختی که در جامعه ایجاد شد، اصحاب رسانه شرایط را مدیریت کرده و آرامش نسبی را به جامعه هدیه دادند.


وی با بیان اینکه بدنه رسانه‌ای کشور سهم بسزایی در تنویر افکار عمومی دارند، تصریح کرد: رسانه‌ها با فعالیت مستمر و بی وقف خود توانستند فضای نشر خبر را از بسترهای خارجی به داخل متمایل کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی بیان کرد: طبق آخرین نظرسنجی که توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام شد، نزدیک ۸۰ درصد مردم اخبار خود را در حوزه کرونا از شبکه‌های داخلی تامین می‌کنند و این امر با کوشش و تلاش گسترده خبرنگاران فراهم شده است.

نبی زاده ادامه داد: در سطح استان نیز طبق پژوهشی که انجام شد، اولویت اول رسانه‌های استانی توسعه موزون و گسترده استان در ابعاد مختلف است.

جلال‌الدین صادقی، رئیس جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی نیز در این ارتباط گفت: اگر اتفاق خوبی در فضای رسانه‌ای کشور رخ می‌دهد، به علت مدیریت بالادستی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

وی با اشاره به هدایت مطلوب رسانه‌ها، افزود: اکنون رسانه‌ها از افراد نخبه و توانمندی که گزینش شده‌اند، تشکیل شده‌اند.

رئیس جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی بیان کرد: اکنون در حوزه رسانه‌ای با افرادی سر و کار داریم که از هوش اجتماعی و ذکاوت بالایی در برقراری روابط اجتماعی و ارتباط با اقشار مختلف جامعه برخوردارند.

صادقی، گریزی به فعالیت‌های جهاددانشگاهی نیز داشت و گفت: امیدواریم بتوانیم انتظارات مسئولان فرادستی را تامین و اقدامات کیفی به اجرادرآوریم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر وضعیت اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی به علت تلاش‌های موثر در حال بهبود است، یادآور شد: امیدواریم با ادامه تلاش‌ها به اهداف عالیه خود در تراز بین‌المللی دست یابیم.

انتهای پیام
captcha