۲۴۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان خراسان‌جنوبی توزیع شد
کد خبر: 3914649
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۴

۲۴۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان خراسان‌جنوبی توزیع شد

مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی اظهار کرد: در مرحله اول از گام دوم نهضت کمک مؤمنانه، ۹۷ کارت هدیه به ارزش 334 میلیون ریال و بیش از ۲۴۰۰ بسته معیشتی به ارزش 5 میلیارد و 450 میلیون و 500 هزار ریال و ۸۵۰۰ بسته نان به ارزش 42 میلیون و 500 هزار ریال توزیع شده است.

۲۴۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان خراسان‌جنوبی توزیع شدبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، مهدی هنری، مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی، امروز سه شنبه 14 مرداد به رسانه‌های گروهی گفت: در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در نیمه شعبان و دستور اجرای نهضت کمک مؤمنانه پس از اجرای گام اول در ماه رمضان، گام دوم نهضت کمک مؤمنانه در خراسان جنوبی در سه مرحله انجام خواهد شد.

به گزارش ایسنا، وی افزود: خدماتی از جمله توزیع بسته‌های معیشتی و بسته‌های کمک تحصیلی جهیزیه، گوشت و غذاهای گرم، پخت و توزیع نان توسط مواکب، کیف و کفش و کارت هدیه به نیازمندان و افراد آسیب‌دیده از کرونا ارائه خواهد شد.

 مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی بیان کرد: رزمایش مواسات اعلام همبستگی ملت ایران بود و مردم خراسان جنوبی نیز در این مدت ولایتمداری خود را با لبیک به خواسته مقام معظم رهبری بیش از پیش نشان دادند.

هنری از آغاز مرحله اول گام دوم نهضت کمک مؤمنانه خبر داد و گفت: این مرحله از رزمایش از عید قربان آغاز شده و تا عید غدیر ادامه خواهد داشت که روز چهارشنبه 15 مردادماه جاری مراسم مرحله اول در محل حسینیه جماران برگزار خواهد شد.

وی افزود: در گام دوم نهضت کمک مؤمنانه اولویت با افرادی است که در گام قبلی شناسایی و ثبت‌نام شده‌اند، اما سبد کالا دریافت نکردند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی بیان کرد: در مرحله اول از گام دوم نهضت کمک مؤمنانه، ۹۷ کارت هدیه به ارزش 334 میلیون ریال و بیش از ۲۴۰۰ بسته معیشتی به ارزش 5 میلیارد و 450 میلیون و 500 هزار ریال و ۸۵۰۰ بسته نان به ارزش 42 میلیون و 500 هزار ریال توزیع شده است.

هنری افزود: همچنین بیش از 101 هزار بسته گوشت به ارزش  61 میلیارد و 45 میلیون و 900 هزار ریال و 24 هزار و 267 پرس غذای گرم به ارزش دو میلیارد و 902 میلیون و 50 هزار ریال بین افراد نیازمند تاکنون توزیع شده است.

وی خاطرنشان کرد: مرحله دوم و سوم رزمایش نیز به ترتیب در دهه اول محرم و دهه آخر صفر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha