برگزاری مراسم دعای عرفه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در خراسان‌جنوبی
کد خبر: 3913567
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰

برگزاری مراسم دعای عرفه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در خراسان‌جنوبی

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: دعای عرفه، امروز در تعدادی از مساجد و بقاع متبرکه خراسان‌جنوبی با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و دستورالعمل‌های بهداشتی قرائت می‌شود.

برگزاری مراسم دعای عرفه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در خراسان‌جنوبیحجت‌الاسلام احمد رضایی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی‌ در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی اظهار کرد: دعای عرفه، امروز در تعدادی از مساجد و بقاع متبرکه خراسان‌جنوبی قرائت می‌شود.

وی افزود: امسال باتوجه به شیوع ویروس کرونا، مراسم دعای عرفه با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه این مراسم از ساعت 30: 16 آغاز می‌شود، تصریح کرد: مردم لازم است از تجمع در اماکن و بقاع متبرکه جلوگیری کنند.

رضایی با بیان اینکه مردم در شهرهای با وضعیت قرمز لازم است از طریق فضای مجازی یا از رسانه ملی این مراسم را دنبال کنند، افزود: تمام افرادی که قصد شرکت در این مراسم را دارند باید حتما از ماسک و دستکش استفاده کرده و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

وی یادآور شد: مراسم دعای عرفه در شهرستان بیرجند در امامزادگان باقریه(ع)، مسجد امام حسین(ع)، مسجد الغدیر سراب، مسجد امام صادق(ع)، هیات محبان‌الزهرا(س)، مسجد سیدالشهدا، مسجدالحسین جوادیه، مسجد توحید، مسجد صدیقه طاهره(س) و مسجد امام هادی(ع) مهرشهر برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha