رئیس بیست‌وپنجمین جشنواره قرآنی هدهد منصوب شد
کد خبر: 3909584
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۰
طی حکمی از سوی وزیر بهداشت؛

رئیس بیست‌وپنجمین جشنواره قرآنی هدهد منصوب شد

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی طی حکمی سیما سادات‌لاری را به عنوان رئیس بیست‌وپنجمین جشنواره قرآنی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور «یادوآره سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی» منصوب کرد.

رییس بیست‌وپنجمین جشنواره قرآنی هدهد منصوب شد

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی معاونت فرهنگی - دانشجویی وزارت بهداشت(مفدا)، طی حکمی از سوی سعید نمکی، وزیر بهداشت، سیماسادات لاری، معاون فرهنگی دانشجویی این وزارتخانه به عنوان رئیس بیست و پنجمین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشگاه‌های علوم‌پزشکی کشور منصوب شد. حکم وزیر بهداشت به شرح زیر است:

سرکار خانم دکتر سیما سادات لاری

معاون محترم فرهنگی و دانشجویی

با سلام و احترام؛

نظر به تعهد و تجارب ارزنده سرکارعالی و با عنایت به اهمیت گسترش فعالیت‌های قرآنی در دانشگاه‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی - درمانی کشور به منظور توسعه و تقویت معنویت در میان دانشگاهیان و از آنجا که انجام فعالیت‌های ترویجی و تبلیغی، سهم به سزایی در تحقق این مهم دارد، به موجب این ابلاغ به عنوان «رئیس بیست و پنجمین جشنواره قرآنی هدهد» دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور «یادواره سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی» منصوب می‌شوید.

امید است با استعانت از خداوند متعال و برنامه‌ریزی و نظارت مناسب و بهره‌گیری از نیروهای کارآمد و متخصص، در راستای ترویج و توسعه فرهنگ قرآن و عترت(علیهم السلام) به عنوان زمینه‌ساز سلامت همه جانبه آحاد جامعه موفق و مؤید باشید.

انتهای پیام
captcha