آغاز ثبت نام دوره‌های قرآنی و حدیثی در جامعةالزهرا(س)
کد خبر: 3909363
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۵

آغاز ثبت نام دوره‌های قرآنی و حدیثی در جامعةالزهرا(س)

ثبت نام دوره‌های مجازی قرآنی و حدیثی در دو سطح عمومی و تخصصی ویژه ایام تابستان در جامعةالزهرا(س) آغاز شد.

به گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، اداره قرآن و حدیث جامعةالزهرا(س) با هدف بهره‌مندی از فضای مناسب آموزش فوق‌برنامه در این مرکز همزمان با ایام تابستان و به‌منظور انس بیشتر طلاب و معرفت‌افزایی نسبت به معارف ناب قرآن و عترت در متون معتبر قرآنی و حدیثی، دوره‌های متنوعی را برنامه‌ریزی و در اختیار طلاب علاقه‌مند قرار داده است.

با توجه به شرایط به‌وجود آمده از بیماری کرونا و بنا بر تعاملات صورت گرفته بین اداره قرآن و حدیث و مرکز آموزش مجازی جامعة‌الزهرا(س)، تمامی دوره‌ها به‌صورت مجازی برگزار خواهد شد و شرایط بهره‌‌مندی طلاب حضوری و غیرحضوری جامعة‌الزهرا(س) از دوره‌های مجازی قرآنی و حدیثی به‌صورت آنلاین و غیرحضوری فراهم شده است.

در دوره‌های عمومی آموزش قرآن و حدیث، دوره‌های کارگاهی روان‌خوانی، تجوید، ترتیل‌خوانی، حدیث‌خوانی اصول کافی و دوره‌های مختلف حفظ قرآن کریم شامل حفظ سوره بقره، حفظ سور منتخب، تثبیت ویژه حافظان کل قرآن ارائه می‌شود.

همچنین دوره‌های تخصصی قرآن و حدیث شامل مهارت‌های بیان تفسیر قرآن کریم، تربیت مربی ‌نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه است.

علاقه‌مندان جهت شرکت در این دوره‌ها تا 31 تیرماه فرصت دارند با مراجعه به سامانه اداره قرآن و حدیث در پایگاه اطلاع‌رسانی جامعة‌الزهرا(س) به نشانی http://qh.jz.ac.ir  نسبت به ثبت نام اقدام کنند و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۳۲۱۱۲۴۳۶ و ۳۲۱۱۲۰۸۸ تماس بگیرند.

مریم بشیری
انتهای پیام
captcha