استفاده از ماسک تا بهبود شرایط در یزد الزامی شد
کد خبر: 3908915
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۸

استفاده از ماسک تا بهبود شرایط در یزد الزامی شد

معاون استاندار یزد در ابلاغ به شهرداران استان بر ضرورت استفاده از ماسک از سوی کارمندان شهرداری‌ها و مراجعان در محیط کاری شهرداری و وسایل حمل‌ونقل عمومی تأکید کرد.

استفاده از ماسک در یزد تا زمان بهبود شرایط الزامی شدبه گزارش ایکنا از یزد، به نقل از استانداری، محسن صادقیان، معاون عمرانی استاندار در ابلاغ‌های جداگانه‌ای به همه شهرداران شهرهای استان بر ضرورت استفاده از ماسک توسط کارمندان شهرداری‌ها و ارباب رجوع در محیط کاری این نهاد و لزوم استفاده از ماسک در وسایل حمل و نقل عمومی تأکید کرد.

وی در این ابلاغ آورده است: با عنایت به مصوبات ستاد مبارزه با بیماری کرونا به تمام شهرداران استان ابلاغ می‌شود از 15 تیرماه تا زمان بهبود شرایط استفاده از ماسک توسط کارمندان شهرداری‌ها و ارباب رجوع در محیط کاری شهرداری الزامی است. لازم است موارد را به زیرمجموعه‌های شهرداری ابلاغ کرده و به افرادی که این مهم را رعایت نمی‌کنند، تذکر ‌داده شود و از ارائه خدمات به افراد خاطی جلوگیری کنید.

همچنین معاون عمرانی استاندار یزد در ابلاغ جداگانه‌ای به تمام شهرداران شهرهای استان، ‌خواستار الزام استفاده از ماسک در وسایل حمل و نقل عمومی شد که وی در این ابلاغ نیز آورده است: با عنایت به مصوبات ستاد مبارزه با بیماری کرونا به تمام شهرداران استان ابلاغ می‌شود از تاریخ 15 تیرماه تا زمان بهبود شرایط، استفاده از ماسک در وسایل حمل و نقل عمومی، اتوبوس‌ها، مینی بوس‌ها و تاکسی‌ها الزامی است. لازم است موارد را به زیرمجموعه‌های شهرداری ابلاغ کرده و به‌طور مستمر نسبت به نظارت و کنترل بر اجرای این مهم اقدام شود.

انتهای پیام
captcha