630 پرس غذای گرم بین نیازمندان روستاهای محروم خراسان‌جنوبی توزیع شد
کد خبر: 3908760
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۲

630 پرس غذای گرم بین نیازمندان روستاهای محروم خراسان‌جنوبی توزیع شد

معاون جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبی از توزیع ۶۳۰ پرس غذای گرم بهداشتی بین نیازمندان سه روستای محروم از شهرستان سربیشه و درمیان خبر داد.

630 پرس غذای گرم بین نیازمندان روستاهای محروم خراسان‌جنوبی توزیع شدبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، احمد بخشی، معاون جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبی، امروز 15 تیر به رسانه‌های گروهی بیان کرد: خدمت به خلق تنها در انجام کارهای بزرگ معنی نمی‌شود چراکه می‌توان با گامی بسیار کوچک، خدمات ارزشمندی انجام داد‌.

وی تصریح کرد: خدمت‌رسانی به اقشار مختلف مردم در راستای ترویج فرهنگ نوع دوستی خدمتی ارزشمند بوده که خیر و سعادت دنیا و آخرت را به دنبال دارد.
بخشی اظهار کرد: با هدف خدمت به نیازمندان، طی دهه کرامت ۶۳۰ پرس غذای گرم بهداشتی بین نیازمندان در سه نقطه از شهرستان سربیشه و درمیان توزیع شد.

وی با بیان اینکه این اقدام توسط یک خیر داوطلب هلال احمر از درمیان انجام شده است، تصریح کرد: به همت این فرد خیرخواه، ۲۵۰ پرس غذای گرم در کلاته بلوچ، ۱۱۰ پرس در روستای جلاران و ۲۷۰ پرس نیز در ماخونیک توزیع شده است.

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: داوطلبان هلال احمر با حضور در صحنه‌های مختلف ثابت کرده‌اند که در خدمت صادقانه به قشر محروم و آسیب‌دیده از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند.

انتهای پیام
captcha