2500 بسته معیشتی بین خسارت‌دیدگان از خشکسالی در خراسان‌جنوبی توزیع می‌شود
کد خبر: 3907859
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۳
همزمان با دهه کرامت:

2500 بسته معیشتی بین خسارت‌دیدگان از خشکسالی در خراسان‌جنوبی توزیع می‌شود

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبی از توزیع 2500 بسته معیشتی بین متاثرین از خشکسالی خبر داد.

2500 بسته معیشتی بین خسارت‌دیدگان از خشکسالی در خراسان‌جنوبی توزیع می‌شودبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، محمدرضا رضایی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبی امروز 10 تیر به رسانه‌های گروهی گفت: هلال احمر جمعیتی خدمتگذار بوده که تسکین آلام بشری فلسفه وجودی این جمعیت است.

وی با بیان اینکه جمعیت هلال احمر همواره در بحران ها حضوری موثر داشته، افزود: در شرایط کنونی، خدمت به اهالی مناطقی که از خشکسالی رنج میبرند از جمله اقداماتی بوده که توسط این جمعیت رقم می‌خورد.

رضایی با اشاره به شیوع کرونا و تاثیر آن بر اقشار محروم، بیان کرد: فعالیت ویروس کرونا در کشور و استان علاوه بر به خطر انداختن سلامت جامعه، معیشت بسیاری از خانواده را در شرایط سختی قرار داده است‌.

 وی با اشاره به شرایط سخت معیشت نیازمندان در مناطق محروم استان، گفت: به دنبال خشکسالی‌های چندین ساله، جمعیت هلال احمر همزمان با دهه کرامت با استفاده از منابع داخلی درصدد است تا بخشی از آسیب‌های معیشتی مردم نیازمند را جبران کند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبی، توزیع بسته‌های غذایی بین نیازمندان را از جمله اقدامات انجام شده دانست و افزود: در این راستا 2500 بسته معیشتی برای آسیب‌دیدگان از خشکسالی برای توزیع بین ده هزار نفر نیازمند تهیه شده است.

وی با بیان اینکه این کمک‌ها 10 قلم جنس از جمله برنج، روغن، کنسروجات، حبوبات، شکر، قند، چای و غیره را شامل می‌شود، خاطرنشان کرد: ارزش ریالی این اقلام حدود 7 میلیارد و 500 میلیون ریال است.

انتهای پیام
captcha