نخستین دوره مسابقات مجازی قرآن در بیرجند برگزار شد
کد خبر: 3903081
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۸

نخستین دوره مسابقات مجازی قرآن در بیرجند برگزار شد

نخستین دوره مسابقات مجازی قرآن کریم در دو بخش ترتیل و تحقیق ویژه دانشجویان پسر دانشگاه بیرجند برگزار شد.

نخستین دوره مسابقات مجازی قرآن در بیرجند برگزار شدبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، به نقل از معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بیرجند، حمید  سیف‌الهی مقدم، کارشناس امور دینی و قرآنی دانشگاه بیرجند گفت: اولین دوره مسابقات مجازی قرآن کریم ویژه دانشجویان دانشگاه بیرجند برگزار شد.

وی اظهار کرد: این مسابقات و محفل قرآنی  به مناسبت سی و یکمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) و  پنجاه و هفتمین سالگرد قیام خونین 15 خرداد و به منظور آمادگی بیشتر دانشجویان شرکت‌کننده در بخش آوایی مسابقات قرآن و عترت دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور که تیرماه برگزار خواهد شد، انجام شد و دانشجویان در دو بخش ترتیل و تحقیق با یکدیگر به رقابت پرداختند.

علی زنگوئی، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بیرجند نیز ضمن تشکر از دانشجویان شرکت‌کننده در مسابقه، به نقش قرآن در زندگی انسان‌ها اشاره کرد و ادامه داد: با توسل به قرآن می‌توانیم راه درست زندگی را بیابیم.

علی اکبر محمدی، مدیر فرهنگی دانشگاه بیرجند نیز ضمن بیان آیاتی از سوره مبارکه قیامه، به نقش قرآن در رفتار انسان‌ها اشاره کرد و افزود: با شناخت دقیق آیات قرآن می‌توان به خدا نزدیکتر شد.

گفتنی است؛ این رقابت که با حضور اساتید و قاریان برتر استانی نیز همراه بود، حدود دو ساعت به طول انجامید.

انتهای پیام
captcha