اجاره بیش از 1100 واحد تجاری در خراسان‌جنوبی با کمک مردم بخشیده شد
کد خبر: 3900918
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۳
در راستای حمایت از اقشار آسیب‌دیده از کرونا؛

اجاره بیش از 1100 واحد تجاری در خراسان‌جنوبی با کمک مردم بخشیده شد

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه انصار الرضا(ع) خراسان‌جنوبی گفت: با توجه به تعطیلی بخش قابل توجهی از کسب و کارها به واسطه بیماری کرونا و در راستای رزمایش بخشش اجاره، با کمک خیرین تاکنون اجاره بیش از 1100 واحد تجاری در استان به ارزش ریالی 750 میلیون تومان بخشیده شده است.

اجاره بیش از 1100 واحد تجاری در خراسان‌جنوبی با کمک مردم بخشیده شدبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، مهدی هنری، مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه انصار الرضا(ع) خراسان‌جنوبی، امروز 3 خرداد، در حاشیه مراسم رزمایش کمک مؤمنانه بسیج دانش‌آموزی بیرجند در جمع خبرنگاران در خصوص گزارش اقدامات صورت گرفته در استان در راستای رزمایش کمک مؤمنانه گفت: از ابتدای شروع رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه در استان با همکاری مردم، نهادهای حاکمیتی، استانداری و دستگاه‌های اجرایی استان، سپاه و بسیج، موسسات خیریه، گروه‌های مردم نهاد و گروه‌های جهادی تا روز جمعه دوم خردادماه بیش از 89 هزار بسته معیشتی در بین اقشار آسیب‌پذیر از بیماری کرونا در سطح استان توزیع شده است.

وی با بیان اینکه ارزش ریالی این بسته‌ها 18 میلیارد و چهارصد میلیون تومان است، افزود: مازاد بر بسته‌های توزیع شده، جمع کمک‌های نقدی و غیرنقدی استان بالغ بر 3 میلیارد و دویست میلیون تومان بوده است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه انصار الرضا(ع) خراسان‌جنوبی بیان کرد: با توجه به تعطیلی بخش قابل توجهی از کسب و کارها به واسطه بیماری کرونا و در راستای رزمایش بخشش اجاره، با کمک خیرین تاکنون اجاره بیش از 1100 واحد تجاری در استان به ارزش ریالی 750 میلیون تومان بخشیده شده است.

هنری ادامه داد: همچنین در زمینه پرداخت وام به مشاغل آسیب‌دیده از کرونا توسط خیرین نیز بیش از 82 فقره وام قرض‌الحسنه به مبلغ 290 میلیون تومان بصورت مردمی پرداخت شد.

وی افزود: در زمینه پخت غذای گرم نیز با کمک کمیته امداد و سایر خیرین و هیئات مذهبی حدود 260 هزار پرس غذای گرم به ارزش ریالی 2 میلیارد و 450 میلیون تومان در بین محرومین و آسیب‌دیدگان کرونا توزیع شده است .

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه انصار الرضا(ع) خراسان‌جنوبی یادآور شد: مرحله سوم رزمایش کمک مؤمنانه روز چهارشنبه ۷ خردادماه جاری به صورت سراسری در استان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha