گشایش نمایشگاه دائمی مجازی قرآن و عترت
کد خبر: 3897208
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۱

گشایش نمایشگاه دائمی مجازی قرآن و عترت

همزمان با سالروز میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) و در آستانه چهلمین سال بنیاد قرآن، نمایشگاه دائمی مجازی قرآن و عترت گشایش می‌یابد.

به گزارش ایکنا به نقل از خبرگزاری صداوسیما، «قرآن، برهان و گفتمان» به عنوان شعار امسال این نمایشگاه قرآنی است که عصر بیستم اردیبهشت با ۱۱۴ عنوان کتاب ارزشمند از نویسندگان و ناشران قرآنی آغاز به کار می‌کند.

دبیر کل بنیاد قرآن با اشاره به آغاز فعالیت این نمایشگاه مجازی گفت: گفت‌وگو‌ها و معرفی کتاب‌ها و کاتبان قرآنی همچنین ترجمه‌های مختلف قرآنی در این نمایشگاه قابل بهره‌برداری خواهد بود، نمایشگاهی که قرار است در آینده نزدیک با همکاری دیگر نهاد‌ها و مؤسسه‌های علاقه‌مند تعداد آثار و کتاب‌های بیشتری را به مخاطبان خود ارائه کند.
حجت الاسلام سیدمهدی حسین‌زاده افزود: این نمایشگاه با همکاری برخی نهاد‌های قرآنی و ناشران و نویسندگان قرآنی مرتبط، به زودی شامل دیگر اقلام و محصولات قرآنی نیز خواهد شد.
وی با ابراز امیدواری به اعتلای این رویداد قرآنی به برکت کتاب آسمانی قرآن کریم یادآور شد: با توجه به راه اندازی پایگاه اطلاع رسانی بنیاد قرآن از روز شنبه ۲۰ اردیبهشت‌ماه، اطلاعات نمایشگاه دائمی مجازی قرآن و عترت نیز از این طریق قابل دسترسی خواهد بود.
مراسم گشایش نمایشگاه دائمی مجازی قرآن و عترت با حضور ارزشمند تعداد معدودی از اندیشمندان و فرهیختگان قرآنی از جمله آیت الله قائم مقامی و حجت‌الاسلام و المسلمین سید «ابوالفتح دعوتی» نویسنده و قرآن‌پژوه و همچنین حضور مجازی برخی مترجمان قرآن کریم به همت بنیاد قرآن برگزار می‌شود.
انتهای پیام
captcha