تدابیر کانون کتاب آستان قدس رضوی در روزهای کرونایی
کد خبر: 3888132
تاریخ انتشار : ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۹

تدابیر کانون کتاب آستان قدس رضوی در روزهای کرونایی

مدیر کانون کتاب و کتابخوانی آستان قدس رضوی در خراسان‌جنوبی از برنامه‌های این کانون با هدف ارتقای فرهنگی جامعه در روزهای کرونایی خبر داد.

کانون کتاب آستان قدس رضوی فاطمه شاد، مدیر کانون کتاب و کتابخوانی آستان قدس رضوی در خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی اظهار کرد: با کمک نیروهای جهادگر در پویش مردمی و همکاری خادمین کتاب، پاکسازی و ضدعفونی منطقه مهرشهر بیرجند را انجام دادیم.

وی افزود: همچنین برای آرامش مردمی که ساکن خانه شده‌اند تصمیم گرفتیم، با تخفیف ویژه و پست رایگان با رعایت اصول بهداشتی، هدیه‌ای بدهیم.

مدیر کانون کتاب و کتابخوانی آستان قدس رضوی در خراسان‌جنوبی بیان کرد: همچنین یک مسابقه کتابخوانی تدارک دیده‌ایم که در این مسابقه افراد هم درگیر عبادت خدا شده، هم با اندیشه‌های ناب اسلامی آشنا می‌شوند.

شاد با اشاره به اینکه شروع این مسابقه با بررسی شرح دعای هفتم صحیفه سجادیه است، تصریح کرد: افراد می‌توانند با دریافت فایل منبع از محراب کتاب در اینستاگرام، محراب کتاب در سروش به آدرس sapp.ir/mehrabeketab، محراب کتاب در تلگرام به آدرس t.me/mehrabeketab و محراب کتاب در بله به آدرس ble.ir/join/YmRiMDlkMz در این مسابقه در این روزهای کرونایی شرکت کنند.

وی افزود: در این روزهای قرنطینه به صورت تلفنی کتاب سفارش می‌گیریم و کاملا ضدعفونی شده درب منزل تحویل می‌دهیم.

مدیر کانون کتاب و کتابخوانی آستان قدس رضوی در خراسان‌جنوبی از همکاری خادمین کتاب با گروه‌های جهادی مقر کتاب خبر داد و بیان کرد: تعدادی از خادمیاران در این کارگاه همراه گروه جهادی(خیریه حضرت رسول(ص) و تعدادی در کارگاه بهزیستی توان بخشی حضرت علی اکبر(سرزمین خورشید) به تولید ماسک مشغول شده‌اند.

شاد یادآور شد: افرادی نیز که برایشان مقدور نبود بیرون خونه کار کنند، بخشی از فرآیند تولید ماسک را در خانه انجام دادند تا بتوانیم بخشی از نیاز را برطرف کنیم.

 

انتهای پیام
captcha