روحانیون؛ پیش‌قدم در ضدعفونی مساجد روستاهای فردوس
کد خبر: 3887493
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۱

روحانیون؛ پیش‌قدم در ضدعفونی مساجد روستاهای فردوس

رئیس اداره تبلیغات اسلامی فردوس از اقدام گروه جهادی روحانیون مستقر شهرستان فردوس جهت ضد عفونی کردن مساجد و هیئت‌های مذهبی روستاهای این شهرستان خبر داد.

روحانیون؛ پیش قدم در ضدعفونی مساجد و هیئات مذهبی روستاهای فردوسبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام حسن آزاد، رئیس اداره تبلیغات اسلامی فردوس، امروز، ۷ فروردین ماه ضمن تقدیر از مجاهدان سلامت، مبارزه با ویروس منحوس کرونا در مراکز بهداشتی و درمانی کشور در راستای پویش ملی «به توان ما» در شهرستان فردوس از توابع خراسان‌جنوبی خبر داد.

وی گفت: روحانیون مستقر این شهرستان تحت عنوان گروه جهادی شهید سیدحسین علم الهدی جهت ضد عفونی کردن مساجد و هیئات مذهبی روستاهای محروم و فاقد روحانی سطح شهرستان خدمت رسانی می‌کنند.

آزاد با بیان اینکه حضور روحانیون همواره باعث دلگرمی و امید بخشی به مردم کشور بوده، خاطرنشان کرد: ائمه جماعات و روحانیون مستقر و هجرت در اقدامی خداپسندانه در امر ضدعفونی مساجد، هیئات مذهبی، مراکز و اماکن عمومی و محل تجمع مردم فعالیت کردند.

وی یادآور شد: روحانیون مستقر این شهرستان نیز به منظور ترویج فرهنگ جهادی بین مردم با اقدامی جهادی و خودجوش با همکاری خیرین روستا و خانه بهداشت، اقلام معیشتی و بهداشتی را در بین اهالی روستاهای این شهرستان پخش کردند.

انتهای پیام
captcha