بسته‌های بهداشتی در روستاهای مرزی زیرکوه توزیع شد
کد خبر: 3886546
تاریخ انتشار : ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۰
به همت خیرین؛

بسته‌های بهداشتی در روستاهای مرزی زیرکوه توزیع شد

رئیس هیات عامل مرکز نیکوکاری تخصصی رسانه یاران خراسان‌جنوبی اظهار کرد: ۲۵۰ بسته بهداشتی شامل؛ محلول ضدعفونی، مایع دستشویی، مایع سفیدکننده، صابون، دستکش و ماسک به همت مرکز نیکوکاری تخصصی رسانه یاران و کمیته امداد زیرکوه بین روستاییان به صورت رایگان توزیع شد.

بسته‌های بهداشتی در روستاهای مرزی زیرکوه توزیع شدبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، زینب رمضانی، رئیس هیات عامل مرکز نیکوکاری تخصصی رسانه یاران خراسان‌جنوبی امروز ۲۹ اسفند در جمع خبرنگاران گفت: در این مرحله از طرح نذر سلامت با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) زیرکوه با هدف تامین سلامت عمومی جامعه و مقابله با شیوع کرونا ویروس، اقدام به توزیع ۲۵۰ بسته بهداشتی، ضدعفونی در روستاهای مرزی شهرستان زیرکوه کرد.

وی افزود: این بسته‌های بهداشتی که شامل؛ محلول ضدعفونی، مایع دستشویی، مایع سفیدکننده، صابون و همچنین تعدادی ماسک و دستکش بود به صورت رایگان و در قالب طرح «نذر سلامت» بین مردم روستاهای زیرکوه توزیع شد.

رئیس هیات عامل مرکز نیکوکاری تخصصی رسانه یاران خراسان‌جنوبی یادآور شد: همچنین ۵۵ خانواده تحت پوشش مرکز نیکوکاری رسانه یاران خراسان‌جنوبی در شهرستان بیرجند علاوه بر بهره مندی از سبد معیشت در آستانه عید نوروز، از مواد عفونی و بهداشتی بهره مند شدند.

رمضانی با اشاره به نیاز اقلام بهداشتی، شوینده و دستکش در بیان خانواده‌های نیازمند، بیان کرد: توزیع دستکش نایلونی و مواد ضدعفونی بین مناطق کم برخوردار خیابان جمهوری اسلامی، کارگران و مهرشهر از دیگر اقدامات انجام شده در قالب طرح نذر سلامت بود که با حمایت خیرین انجام شد.

وی ضمن قدردانی و تشکر از حمایت همه جانبه خیرین در شش ماه گذشته با مرکز نیکوکاری تخصصی رسانه یاران، خاطرنشان کرد: خیرینی که آمادگی کمک برای توزیع بسته‌های بهداشتی در دیگر نقاط مرزی استان را دارند، می‌توانند کمک‌های خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۱۱۰۰۳۲ به نام مرکز نیکوکاری تخصصی رسانه یاران خراسان‌جنوبی واریز نمایند و یا در صورت هرگونه سوال با شماره 9385616354 تماس حاصل کنند.

 

انتهای پیام
captcha